Poczta Polska wprowadza obsługę systemu BLIK w ponad 4500 swoich placówek na terenie całego kraju. Korzyść będzie obopólna.
Poczta Polska stara się nadążyć za nowinkami technologicznymi. W ciągu ostatnich miesięcy wprowadziła wiele udogodnień dla klientów, w tym aplikację Envelo umożliwiającą zamawianie kuriera i śledzenie przesyłki przez Internet. Unowocześnia również swoje placówki – około tysiąc z nich oferuje już bezpłatny dostęp do Wi-Fi, a w ponad 4500 znajdują się terminale POS, pozwalające na dokonanie płatności kartą. Teraz postanowiono rozszerzyć koncepcję bezgotówkowych płatności o zyskujący popularność BLIK.
Każda z placówek Poczty Polskiej, w której znajdują się terminale POS, oferuje już możliwość dokonania płatności za pomocą systemu BLIK. Z tej opcji mogą skorzystać wszyscy posiadacze smartfonów i użytkownicy aplikacji bankowych kompatybilnych z tym rozwiązaniem (a dotyczy to prawie 3,5 miliona osób). Tę wygodną i bezproblemową formę płatności można wybrać zarówno wtedy, gdy chce się zapłacić za towar, jak i za któreś z pocztowych lub finansowych usług.
„Płatność za pomocą BLIK to kolejne wprowadzone w krótkim czasie udogodnienie, jakie oferujemy klientom naszych placówek. Klienci Poczty Polskiej mogą bez żadnych limitów kwotowych i dodatkowych kosztów zapłacić za usługi pocztowe, handlowe i finansowe (opłaty za rachunki np. za gaz, prąd, opłaty podatkowe). Dla nas to możliwość zapewnienia szybkiej i sprawnej obsługi, a dla klientów wygoda w formie wyboru sposobu płatności” – mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży z Poczty Polskiej.
Źródło: Poczta Polska. Foto: Poczta Polska
Komentarze
3Poza tym nie wiem jak teraz, ale kiedyś chciałem za coś zapłacić kartą to okazało się że jest to traktowane jako płatność gotówkowa poprzedzona wypłatą gotówki z bankomatu banku pocztowego (i prowizją od wypłaty z "obcego" bankomatu), a nie jako zwykła płatność kartą.