Nominowany do Oskara reżyser filmów „Dystrykt 9”, „Elizjum” i „Chappie” dołaczył do Bioware oraz EA w celu przygotowania wyjątkowego materiału wideo promującego grę Anthem.
EA nigdy nie oszczędza na kampaniach promujących gry. Ze sporym rozmachem realizowana jest również ta dotycząca Anthem. Zaangażowano do niej nawet posiłki spoza BioWare.
I to nie byle jakie. EA poinformowało bowiem, iż filmowy zwiastun Anthem przygotowuje, we współpracy z Bioware oraz EA. Neill Blomkamp. Wypada w tym miejscu przypomnieć, iż to nominowany do Oskara reżyser filmów „Dystrykt 9”, „Elizjum” i „Chappie”.
Materiał tworzony na potrzebny Anthem zatytułowano „Conviction”. Blomkamp ma tutaj ożywić ogromny świat Anthem własną, oryginalną historią osadzoną dekady przed wydarzeniami, które przedstawi fabuła gry. Widzowie będą mieli możliwość obcowania z unikalnym stylem Blomkampa, który tworzy fotorealistyczne efekty wizualne i łączy je z rzeczywistym światem.
„Byłem naprawdę zachwycony tym niesamowitym światem, jaki BioWare stworzył, gdy po raz pierwszy zobaczyłem Anthem. Conviction przedstawia narrację, która obejmuje piękny i wciągający świat, gotowy do eksploracji przy użyciu potężnych Javelinów. Świat, w którym na każdej skalnej półce i każdej dolinie czai się niebezpieczeństwo.” - Neill Blomkamp
Poniżej możecie zobaczyć krótką zapowiedź „Conviction”. Pełen zwiastun zostanie opublikowany 14 lutego.
Premiera Anthem odbędzie się natomiast 22 lutego. Gra trafi na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Abonenci Origin Access Premier zagrają już 15 lutego. Subskrybenci EA Access i Origin Access Basic będą mogli cieszyć się od tego dnia 10-godzinną wersją demo.
AKTUALIZACJA, 17.02.2019
Pełny materiał okazuje się trwać niespełna 4 minuty. Jak wypada i czy może zachęcać do zainteresowani się grą? Oceńcie sami.
„Reżyser Neill Blomkamp, Oats Studios i BioWare przedstawiają aktorski film krótkometrażowy osadzony w świecie Anthem, kilkadziesiąt lat przed wydarzeniami przedstawionymi w grze."
Źródło: EA, Anthem Game
Komentarze
30Do tego jeszcze takie rzeczy jak to, że podczas misji jako że eksploracja jest całkowicie poblokowana to jak grasz z randomowymi ludźmi z matchmakingu i zostaniesz trochę w tyle a ktoś poleci do obszaru misji to już masz odliczanie że za chwilę cię przeniesie.
Niby tak chwalili ten świat i jego eksplorację a podczas misji nie możesz za wiele zwiedzić. A jak pójdziesz na Free Roam to nie bardzo wiadomo co tam robić. Niby masz jakieś losowe wydarzenia ale one zawsze są w stałych miejscach i praktycznie zawsze takie same. W sumie zdarzyło mi się, że jak latałem bardziej bocznymi przejściami to przez dobre 20 minut nie widziałem nic poza żyjątkami ze świata.
Rodzajów misji jest dosłownie kilka - na palcach 1 ręki można policzyć i jest to nudne i nieangażujące w ogóle.
Główny wątek niezachwyca a z każdym powrotem do miasta jakieś losowe pogadanki o niczym z przypadkowymi npc to zapychacz czasu gry, bo w mieście poruszasz się z prędkością żółwia co bardzo kontrastuje z resztą rozgrywki. Do tego kwestie dialogowe do wybrania jedna lub druga, które nie mają najmniejszego znaczenia. A w wątku głównym nie ma ich w ogóle.
Sama gra wygląda naprawdę dobrze, mechanika jest dobra.
Świat wygląda naprawde pięknie. Efekty w grze naprawdę stoją na bardzo wysokim poziomie. Muzyka i udźwiękowienie super.
To co na ten moment jest na duży minus:
- problemy z połączeniem. Często wyłączane serwery.
- zminimalizujesz okno, gra od razu rozłącza sesje i wczytuje do pulpitu głównego.
Na ten moment jestem mocno ZA. Co będzie dalej - wszystko zależy od twórców.
Kto nie jest pewny zakupu może przetestować grę w Origin Access na PC albo EA Access na Xbox.