Firma NETGEAR poinformowała o nawiązaniu współpracy z Avaya, dostawcą aplikacji, systemów i usług dla komunikacji biznesowej. Celem współpracy jest zaprojektowanie i wprowadzenie na rynek rozwiązania z zakresu telefonii internetowej dla małych przedsiębiorstw zatrudniających do 20 osób.
Nowe zestawy do telefonii internetowej oferowane przez NETGEAR i Avaya w oparciu o sprawdzone telefony, bramki, routery i przełączniki będą łatwe do konfiguracji i zarządzania. Małe przedsiębiorstwa będą mogły zrealizować oszczędności związane z telefonią internetową i uzyskać dostęp do szeregu nowych, zaawansowanych funkcji komunikacyjnych.
Rozwiązanie wykorzystywać będzie wielokrotnie nagradzaną technologię peer-to-peer Avaya Quick Edition, która ogranicza koszty eliminując konieczność stosowania centralnego serwera telefonii lub urządzenia PBX. Telefony Avaya Quick Edition zawierają całe oprogramowanie niezbędne do realizacji komunikacji w zakresie wymaganym przez przedsiębiorstwa. Oprócz zawieszania i przekazywania połączeń, przywoływania i innych podstawowych funkcji, telefony posiadają zawansowane funkcje, takie jak auto attendant, połączenia konferencyjne, ujednolicona skrzynka dla połączeń głosowych i emaili oraz możliwość kierowania połączeń przychodzących na numery telefonów komórkowych.
NETGEAR dostarczy infrastrukturę sieciową dla rozwiązania, w tym przełączniki Smart Switch z funkcją zasilania przez sieć (PoE), dzięki którym możliwe będzie zdalne zasilanie telefonów Avaya. W połączeniu z zasilaczami UPS, przełączniki mogą podtrzymywać zasilanie telefonów Avaya Quick Edition podczas awarii sieci elektrycznej. Wbudowane funkcje zapewnienia jakości oraz wirtualna sieć lokalna (VLAN) pomogą utrzymać wysoką jakość połączenia, nawet podczas intensywnego ruchu w sieci. Zapora VPN NETGEAR zapewni bezpieczne i bezproblemowe połączenie dla zdalnych pracowników potrzebujących połączyć się z biurem.
Rozwiązanie NETGEAR-Avaya zostanie zaprojektowane jako zestaw do łatwej instalacji przez sprzedawców VAR nie specjalizujących się w telefonii internetowej. Proste schematy instalacji i wskazówki ułatwią i przyspieszą montaż i konfigurację bez potrzeby specjalistycznych szkoleń. Dzięki narzędziom do zdalnego nadzoru wspierającym rozwiązanie, sprzedawcy będą mogli oferować efektywne kosztowo rozwiązania, które pomogą przedsiębiorstwom zapewnić bezawaryjne funkcjonowanie.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!