Firma NETGEAR Poland wprowadziła szybki serwis gwarancyjny door-to-door dla klienta końcowego. Od 2 listopada każdy użytkownik urządzeń sieciowych NETGEAR z linii konsumenckiej będzie mógł w ciągu zaledwie tygodnia otrzymać naprawiony sprzęt bez konieczności odwiedzania punktu serwisowego.
Po telefonicznym zgłoszeniu awarii w serwisie NETGEAR klienci uzyskają informacje o procedurze serwisowej i otrzymają indywidualny numer zgłoszenia RMA. Uzyskanie wymienionego numeru uprawnia użytkownika do odesłania uszkodzonego urządzenia do serwisu za pośrednictwem kuriera na koszt producenta. NETGEAR gwarantuje czas naprawy i zwrotu na swój koszt, nie dłuższy niż 7 dni. Klienci, poza standardową procedurą wymiany, mają do dyspozycji ekspresową wymianę na następny dzień roboczy.
NETGEAR projektuje zaawansowane technologicznie produkty sieciowe dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz użytkowników domowych. Produkty firmy umożliwiają współdzielenie dostępu do Internetu, urządzeń peryferyjnych, plików, cyfrowych treści multimedialnych i aplikacji pomiędzy komputerami osobistymi i innymi urządzeniami łączącymi się z Internetem. Więcej informacji na stronie netgear.com.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!