Producent chce pokazać, że jego urządzenia to sprzęt z wyższej półki, a ASUS to partner, któremu warto zaufać.
Szykują się zmiany jeżeli chodzi o gwarancję niezawodności laptopów ASUS PRO. Jeśli w produkcie wystąpi usterka, producent nie tylko naprawi sprzęt, ale też zwróci klientowi zapłacone za niego pieniądze.
Dotychczas na rynku nośnym hasłem było „gwarancja jakości lub zwrot pieniędzy”. Dział Rozwiązań Biznesowych ASUS Polska postanowił pójść o krok dalej. Wraz z programem Niezawodność ASUS, firma redefiniuje dobrze znane hasło i zamienia „lub” na „i”. „Gwarancja jakości i zwrot pieniędzy” oznacza, że klienci, którzy zakupią laptopa z rodziny ASUS PRO mogą liczyć zarówno na naprawę komputera, jak i zwrot pieniędzy. Jeśli w notebooku sygnowanym logo ASUS PRO, w ciągu roku od zakupu, wykryta zostanie usterka, serwisanci ASUS PRO szybko ją usuną i przywrócą komputer do pracy. Poza w pełni sprawnym komputerem, klient otrzyma także zwrot pieniędzy, które wydał na zakup notebooka.
Promocją objęte są komputery z biznesowej serii ASUS PRO, zakupione pomiędzy 20 kwietnia a 31 grudnia 2015 roku. Aby objąć urządzenie warunkami promocji, należy zarejestrować ja na stronie kampanii w ciągu 15 dni od daty zakupu.
Źródło: ASUS
Komentarze
11Ergo - rejestruj sprzęt !