HMD Global od dłuższego czasu konsekwentnie wprowadza na polski rynek kolejne smartfony z logo Nokia. Tym razem padło na model Nokia 2.2, którego zakup nie będzie stanowił dużego wydatku.
Nokia 2.2 została określona mianem taniego smartfona dla biznesu. Cena faktycznie nie jest wysoka, za wersję z 2 GB pamięci RAM i 16 GB pamięci wewnętrznej (w kolorach czarnym lub szarym) trzeba zapłacić 499 złotych. Wersja 3 GB / 32 GB nie trafia do sprzedaży detalicznej, ale HMD Global przewiduje możliwość zaoferowania jej klientom biznesowym.
Czym charakteryzuje się Nokia 2.2? Wspomniane wyżej zasoby pamięci oraz cena sugerują, że specyfikacja nie jest najmocniejsza. To najtańszy smartfon wchodzący w skład programu Android Enterprise Recommended (AER), pracuje pod kontrolą czystego systemu Android 9 Pie, a użytkownicy mogą być pewni aktualizacji do następnej wersji (Android Q). Producent daje gwarancję 2-letnich aktualizacji systemu operacyjnego i 3-letnich comiesięcznych poprawek zabezpieczeń.
„Wierzymy, że w biznesie koszty nie powinny być przeszkodą w dostępie do technologii, która wspiera bezpieczeństwo i wydajność pracowników. Nokia 2.2 oferuje ekscytujące trendy, czyli biometryczne rozpoznawanie twarzy oraz dostęp do Google Assistant za pomocą jednego przycisku. Nokia 2.2 dołącza do rodziny Android Enterprise Recommended i – jak wszystkie smartfony Nokia – oferuje długotrwałe wrażenia innowacyjności. Z 2-letnim pakietem aktualizacji i 3-letnim pakietem comiesięcznej odnowy zabezpieczeń, Nokia 2.2 jest gotowa na Android Q i będzie stawała się coraz lepsza.” – Andrej Sonkin, GM Enterprise Business w HMD Global
Nokia 2.2 specyfikacja
- Android 9 Pie
- ekran IPS 5,71 cala, 19:9, HD+ (720 x 1520 pikseli)
- czterordzeniowy procesor MediaTek Helio A22
- 2 GB / 3 GB RAM
- 16 GB / 32 GB pamięci wewnętrznej + czytnik kart microSD
- kamera główna 13 Mpix f/2.2, kamera przednia 5 Mpix
- Bluetooth 4.2, Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz, LTE
- dual SIM
- bateria 3000 mAh
- wymiary 145,96 x 70,56 x 9,3 mm
- waga 153 g
Przewidziana została opcja personalizacji urządzenia dzięki wymiennym obudowom Nokia Xpress-on (wykonane metodą nanoteksturowania powłok). Można je łatwo i szybko wymienić, a więc jest możliwość ujednolicenia floty firmowych smartfonów np. o logotyp.
Źródło: HMD Global
Komentarze
2