Firma Crystal Dynamics ujawniła właśnie, że zapowiedziana niedawno gra Lara Croft and Guardian of Light jest częścią jej nowej strategii produkcyjnej.
Jak donosi serwis Gamasutra twórcy kultowej już serii przygód seksownej pani archeolog wpadli na nowy, ciekawy pomysł wykorzystania marki Tomb Raider. Polega ona na tworzeniu niewielkich i nieco lżejszych gatunkowo gier dystrybuowanych jednie przy pomocy Internetu, w przerwach pomiędzy tworzeniem pełnoprawnych produkcji z cyklu Tomb Raider. Te niewielkie gry stworzą osobną, niezależną markę uzupełniając jednocześnie historię Lary Croft. Ich zadaniem będzie też utrzymanie zainteresowania graczy serią Tomb Raider.
Pierwszym testowym tytułem nowej strategii Crystal Dynamics będzie zapowiedziana parę tygodni temu Lara Croft and Guardian of Light, której cyfrowa premiera nastąpić ma jeszcze tego lata. Co do dalszych projektów niewiele jak na razie wiadomo. Ciekawe jednak jak na nowy pomysł Crystal Dynamics zareagują gracze i miłośnicy serii.
Źródło: Gamasutra.com
Komentarze
3