Galapagos to nowa marka na polskim rynku gier. Firma od września rozpocznie dystrybucję gier na komputery i konsole.
Tym samym udowadnia, że choć nasz rodzimy rynek gier jest bardzo mocny, to jest na nim nadal miejsce dla kolejnych wydawców. Dotychczas Galapagos znany był z rozprowadzania filmów między innymi takich wydawców jak Warner Bros. czy Telewizja Polska.
Warto przeczytać: | |
Swoją ofensywę Galapagos rozpocznie konsolowym akcentem - posiadacze Playstation 3 oraz Xbox 360 już 24 września będą mogli zagrać w strzelaninę TPP Quantum Theory. Kilka dni później, juź w pażdzierniku, firma planuje wydać samochodowe rajdy spod znaku WRC: FIA World Rally Championship. Ambicją Galapagos jest wysyłanie na sklepowe półki przynajmniej dwóch tytułów growych miesięcznie.
To nie pierwszy nowy wydawca jaki w tym roku pojawił się na rynku polskim. Wcześniej debiutowała m.in. firma FONOgame, która wprowadziła na rynek action-RPG o tytule Torchlight. Cechą wspólną obu debiutantów jest fakt, że branża growa to dodatek do ich dotychczasowej działalności.
Tymczasem rynek wydawniczy gier w Polsce od kilku lat skupiony jest wokół CD Projektu, Cenegi, Techlandu, IQ Publishing oraz rodzimych oddziałów dwóch wielkich wydawców - Electronic Arts i Ubisoftu. Także w 2010 roku swoją działalność zawiesił jeden z wyjadaczy polskiego rynku - TopWare Interactive.
Źródło: Inf. własna
Polecamy artykuły: | ||
Proste Eyefinity - Sapphire Radeon HD 5770 Flex | Twoja pamięć podręczna - test 15 pendrive'ów | Internetowi terroryści |
Komentarze
13