Oprócz nowego interfejsu firma Microsoft wprowadziła też kilka nowych interesujących funkcji.
Poczta Microsoftu wciąż nie jest tak popularna jak Gmail, ale od jakiegoś czasu jest naprawdę ciekawą konkurencją. Teraz Outlook.com może do siebie zachęcić jeszcze większą liczbę osób – usługa doczekała się bowiem graficznego odświeżenia oraz wprowadzenia szeregu nowych funkcji.
Nowy Outlook.com ma być przede wszystkim bardziej czytelny i intuicyjny. W tym miejscu wchodzi zresztą pierwsza nowa funkcja: Clutter. Narzędzie to będzie nastawione na filtrowanie wiadomości i umieszczanie tych niechcianych w osobnym folderze. Algorytmy będą uczyły się naszych preferencji i z czasem działały w pełni automatycznie.
Firma Microsoft wprowadziła też sugestie, które „pomogą ci znaleźć dokładnie to, czego szukasz”, narzędzie Refiners (zarządzanie wynikami wyszukiwania na podstawie nadawcy, folderu itp.) oraz funkcję podświetlenia, dzięki której łatwiej znajdziemy konkretne słowa kluczowe podczas przewijania stron.
Na wzór rozwiązania znanego z Gmaila możliwe będzie też tworzenie wiadomości w „wyskakującym okienku”. Nowością jest również wprowadzenie możliwości kopiowania i wklejania obrazków bezpośrednio do treści e-maila. Mapy Bing, szablony oraz Spotkania zostały wbudowane w Outlook.com, aby – podobnie jak wcześniej miało to miejsce z pakietem Office Online i programem Skype – zsynchronizować usługi.
Odświeżenia graficznego doczekał się też cały interfejs użytkownika. Warto przy okazji wspomnieć chociażby o podglądzie załączników obok treści wiadomości. A to oczywiście tylko część zmian, których podsumowanie znajdziecie poniżej:
Źródło: Digital Trends, Office Blog
Komentarze
1