Panasonic zaprezentował nowy system komunikacji zintegrowanej dla urządzeń mobilnych, telefonów PBX/IP oraz komputerów stacjonarnych.
Panasonic zaprezentował nowy system komunikacji UC Pro, który integruje urządzenia mobilne, telefony PBX/IP oraz komputery stacjonarne. Wprowadzone rozwiązanie ma oferować pełnię współpracy z flagową serią systemów telefonicznych producenta KX-NS i wspomóc wszystkie branże kładące nacisk na efektywną komunikację.
Jedną z niepodważalnych zalet nowego systemu UC Pro jest szeroka kompatybilność z wieloma urządzeniami. System współpracuje z nowoczesnymi smartfonami, tabletami oraz komputerami stacjonarnymi, w tym również ze sprzętem firmy Apple. UC Pro można łatwo zintegrować z istniejącą już infrastrukturą, a obsługa ponad 2 500 numerów wewnętrznych robi wrażenie.
UC Pro pozwala na wykonywanie połączeń głosowych oraz wideo, wysyłanie wiadomości tekstowych oraz prowadzenie czatu. Dzięki integracji z takimi rozwiązaniami jak program Microsoft Outlook czy z większością popularnych systemów CRM, można zarządzać harmonogramami pracowników i monitorować ich pracę.
Panasonic dedykuje swój system dużym i średnim firmom, w których pozwoli on przede wszystkim na ułatwienie i usprawnienie pracy zdalnej. Oszczędność czasu, idąca w parze z efektywną pracą pozwoli z kolei, w perspektywie długofalowej, zmniejszyć koszty działalności.
Wiemy jak cenna jest oszczędność czasu i wydajność pracowników zarówno tych pracujących w biurze, jak i zdalnie. Właśnie dlatego zaprojektowaliśmy system UC Pro, czyli kompleksowe rozwiązanie komunikacyjne przeznaczone do współpracy z serią Panasonic KX-NS, które jest proste w obsłudze i zapewnia nieustanną łączność pracowników na całym świecie - informuje Carlos Osuna, Panasonic Marketing Manager for Communication Solutions.
Źródło: United PR
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!