Klienci Packard Bell, którzy kupili płyty główne z chipsetami Intel P67 i H67, będą mieli możliwość naprawy usterki w ramach gwarancji, gdy tylko Intel dostarczy prawidłowo działające chipsety. Drugą opcją jest wymiana wadliwego modelu na inny, o porównywalnych parametrach.
Warto przeczytać: | |
Aplikacja Gigabyte sprawdzi porty SATA na płycie głównej | |
Szafirowy Radeon z tunerem DVB-T | |
Mediakonwerter zwiększający możliwości operatorów |
Packard Bell, po otrzymaniu od Intela informacji na temat wadliwych chipsetów, wstrzymał sprzedaż wszystkich produktów wykorzystujących wymienione powyżej układy. Ponadto został uruchomiony specjalny program pomocy, w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia dla klientów, którzy zakupili urządzenia wyposażone w wadliwe chipsety Intel P67 i H67. Jednocześnie powołano także specjalną grupę, która w kooperacji z Intelem pracuje nad rozwiązaniem problemu oraz zminimalizowaniem ewentualnych niedogodności.
Packard Bell przygotowuje odpowiednią stronę internetową, na której będzie można sprawdzić, czy problemy związane z wadliwym funkcjonowaniem chipsetów Intela dotyczą zakupionego produktu. Do czasu uruchomienia dedykowanego serwisu klienci Packard Bell mogą korzystać również ze strony www Intela, gdzie znajdują się odpowiednie instrukcje i wskazówki pozwalające na identyfikację wadliwych jednostek.
Źródło: Packard Bell
Polecamy artykuły: | ||
GeForce GTX 560 Ti - premiera | Samsung Galaxy S i9000 | Dysk twardy - poradnik jak wybrać |
Komentarze
2ale jako "producent" komputerow musi jak to sie mowi: isc naprzeciw klientowi ;) czyli wymienic plyty glowne