NVIDIA udostępniła testową wersję sterowników dla kart GeForce oraz układów ION. Jak zawsze poprawki i optymalizacja wydajności.
Sterownik w wersji beta należy do rodziny sterowników z serii 256 (R256 – wersje od 256.xx do 259.xx). Pakiet obsługuje karty GeForce dla komputerów typu desktop serii 6, 7, 8, 9, 100, 200, 300 i 400 oraz układy graficzne ION.
Nowości w wersji 258.69:
- Dodana obsługa technologii NVIDIA 3D Vision Surround. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej na temat tej technologii, w tym zapoznać się z listą wymagań odnośnie sprzętu i oprogramowania.
- Zawiera liczne poprawki błędów. Prosimy o zapoznanie się z dołączoną do sterownika i dostępną w odpowiedniej zakładce dokumentacją, w celu uzyskania informacji na temat głównych poprawek błędów w tej wersji.
Nowości w sterownikach z serii 256
- Dodana obsługa Blu-ray 3D z technologią NVIDIA 3D Vision. Dowiedz się więcej na temat wymagań sprzętowych i oprogramowania tutaj.
- Zwiększona wydajność układów graficznych serii GeForce GTX 400 w wielu grach komputerowych. Poniżej zamieszczono przykłady wzrostu wydajności odnotowane dla kart GeForce GTX 480. Wyniki mogą się różnić w zależności od posiadanego układu GPU i konfiguracji systemu :
- Do 14% w Aliens vs Predator (1920x1200 bez AA/AF – teselacja włączona)
- Do 4% w Batman: Arkham Asylum (1920x1200 4xAA/16xAF PhysX=high)
- Do 5% w BattleForge (1920x1200 4xAA/16xAF – ustawienia Very High)
- Do 5% w Call of Duty: Modern Warfare 2 (1920x1200 4xAA/16xAF)
- Do 4% w Crysis: Warhead (1920x1200 4xAA/16xAF – ustawienia Enthusiast)
- Do 24% w Enemy Territory: Quake Wars (1920x1200 bez AA/AF)
- Do 9 % w Far Cry 2 (2560x1600 8xAA/16xAF)
- Do 25% w Just Cause 2 (2560x1600 bez AA/AF – Betonowa dżungla)
- Do 7% w Metro 2033 (1920x1200 bez AA/16xAF – teselacja włączona)
- Do 7% w Metro 2033 z SLI (1920x1200 bez AA/16xAF – teselacja włączona)
- Do 8% w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci (1920x1200 bez AA/AF – dzień)
- Do 6% w Kronikach Riddicka: Dark Athena (2560x1600 bez AA/AF)
- Do 9% w Unigine: Tropics (2560x1600 bez AA/AF – OpenGL)
- Do 5% w 3DMark Vantage (ustawienia Performance and Extreme)
- Do 19% z antyaliasingiem z uwzględnieniem przezroczystości (Transparency AA) (1920x1200 4xTrSS – zmierzone w Crysis)
- Aktualizacja oprogramowania systemowego PhysX do wersji 9.10.0223.
- Dodana obsługa OpenGL 4.0 dla układów GPU GeForce serii 400.
- Dodana obsługa CUDA Toolkit 3.1, która wnosi znaczący wzrost wydajności matematycznych operacji podwójnej precyzji. Więcej informacji na stronie CUDA Zone.
- Dodana obsługa nowych ekstremalnych trybów Antyaliasingu dla komputerów z 3-way SLI, do SLI48x AA dla układów GPU serii GeForce 200 oraz do SLI96x AA dla układów GPU serii GeForce 400.
- Dodana obsługa nowego trybu „Quality” w panelu sterowania techniki NVIDIA Ambient Occlusion.
- Dodana nowa strona ustawień w panelu sterowania NVIDIA z ustawieniami SLI i PhysX dla maksymalnej kontroli nad konfiguracjami z wieloma kartami graficznymi.
- Dodana funkcja w panelu sterowania NVIDIA do kompletnej kontroli układów GPU CUDA, pozwalająca na wybór, który układ graficzny będzie obsługiwał każdą z aplikacji CUDA.
Dodatkowe informacje:
- Instaluje sterownik HD Audio w wersji 1.0.10.1 (dla wspieranych układów GPU).
- Wspiera nowe, przyspieszane przez GPU, funkcje Adobe CS5.
- Wspiera akcelerację GPU dla Adobe Flash 10.1 zapewniającą płynniejsze odtwarzanie zasobów wideo HD w Internecie. Więcej informacji dostępnych jest tutaj.
- Obsługuje nową wersję oprogramowania firmy MotionDSP służącego do poprawiania jakości wideo, vReveal, która to wersja dodaje obsługę wyjścia w formacie HD. Klienci NVIDIA mogą pobrać tutaj bezpłatną wersję programu vReveal, umożliwiającą generowanie materiału wynikowego w formacie SD.
- Obsługuje Direct Compute w Windows 7 dla wszystkich układów GPU z serii GeForce 8 i późniejszych.
- Obsługuje OpenCL 1.0 (Open Computing Language) dla wszystkich układów GPU z serii GeForce 8 i późniejszych.
- Obsługuje OpenGL 3.3 dla wszystkich układów GPU z serii GeForce 8 i późniejszych.
- Obsługuje pojedynczy układ GPU oraz technologię NVIDIA SLI w DirectX 9, DirectX 10, DirectX 11 i OpenGL, włącznie z 3-way SLI, Quad SLI oraz wsparcie dla SLI na posiadających certyfikat SLI płytach głównych z chipsetem Intel X58.
- Wspiera podkręcanie układu GPU i monitorowanie temperatury pracy po zainstalowaniu oprogramowania NVIDIA System Tools software.
Pobierz:
| Rozmiar pliku: 123-151 MB |
Źródło: Nvidia
Komentarze
16Bo podobno poprzednie wyłączały wentylatory na kartach xD
Musze niedlugo kompa zmienic, tak za 2-3 miesiace i czekam co firmy wymysla z rozwiazaniami 3 monitorow.
ATI narazie dalo ciala, a NVIDIA wymaga dwoch kart (chyba ze jest to starczy GTX295), wiec obydwie strony maja swoje wady.
przecież dla notebooków też wczoraj zostały udostępnione sterowniki 258.69 Beta