MSI ogłosiło partnerstwo z firmą z Bigfoot Networks, która zajmuje się produkcją wysokiej klasy kart sieciowych. Być może związek ten wpłynie na integrację produktów Bigfoot Networks z płytami głównymi MSI.
Warto przeczytać: | |
Firma, słynąca przede wszystkim z produkcji płyt głównych oraz kart graficznych, publicznie ogłosiła nawiązanie partnerstwa z firmą Bigfoot Networks. Druga z tych firm słynie z produkcji kart sieciowych dla wymagających graczy, które dzięki optymalizacji ruchu sieciowego pozwalają na uzyskanie znacznie niższych czasów dostępu. Flagowym produktem Bigfoot jest karta Killer 2100, o której wspominaliśmy już przy okazji Radeona HD 5770 Killer firmy VisionTek.
Warto zaznaczyć, że firma MSI jako pierwsza umieściła na swoich płytach głównych układ Hydra firmy Lucid. Możliwe więc, że producent ten pójdzie za ciosem i zacznie umieszczać w swoich konstrukcjach prawdziwe karty sieciowe dla graczy ze stajni Bigfoot Networks. Trzeba przyznać, że byłoby to dobre posunięcie, gdyż wszystkie inne konkurencyjne firmy korzystają ze zwyczajnych kart sieciowych bazujących na kontrolerze produkcji Realtec lub Intel.
Prezes Bigfoot Networks, Michael Howse powiedział, że jest bardzo zadowolony ze współpracy z firmą MSI. Karta sieciowa Killer 2100 to idealne uzupełnienie serii płyt głównych MSI Big Bang, która pozwoli graczom online uzyskać przewagę nad konkurentami.
Wtóruje mu wiceprezes MSI, Andy Tung, podkreślając, że płyty główne wykorzystujące wysokiej jakości wojskowe komponenty są idealną podstawą dla gamingowych konfiguracji. Karta sieciowa Killer 2100 jest sposobem na poprawę wydajności tych konstrukcji oraz na bycie o jeden krok dalej niż konkurencja.
Ilustracja demonstrująca jak ułatwiona jest komunikacja gry z siecią
przy wykorzystaniu karty sieciowej z serii Killer.
Źródło: techPowerUp
Polecamy artykuły: | ||
Optymalne karty graficzne do NFS: Hot Pursuit | Wyścig trwa - 2x GF GTX 460 vs 2x Radeon 6850 | TOP-10: Dyski twarde i SSD |
Komentarze
13I o ile się da tę kartę podkręcić! ;-)
opóźnienia wewnątrz zwyczajnej karty sieciowej są niczym przy grze przez internet, jakby dorzucili do tego internet światłowodowy to czemu nie ;p
Piszesz jakbyś był marketingowcem z którejś z tych firm regist...
O ja! Druga epoka pseudo pRo gamingowych graczy! Do kompletu Creative Fatality i zestaw na komunie jak znalazł.
http://www.bit-tech.net/hardware/2010/09/02/killer-2100-gaming-network-card/1
Prioryteryzacja pakietów nie jest żadną nowością. Wieki temu kupiłem sobie cFosspeeda z kilku powodów:
- nie chciałem się ograniczać w emulach, tortach i innych fajnych programach, a lubiłem sobie pograć np.: w CSa. Jeżeli ktoś używa komputera tylko do tego to .. problemu nie ma ale zmieniające się pingi z 35ms na 350 nikogo by nie uszczęśliwiły..
- jak komp robił za router/dzielił neta, jeden ciął w Quake, drugiemu się spieszyło z pobraniem jedyniesłusznego pliku 700 MB ... congratulations
- niech ktoś wyśle mejle z większym załącznikiem, grając w tym czasie, itp, itd, etc,
Na "każdym łączu" bez względu na prędkość zapchanie wysyłania powoduje spadek pobierania chyba, że zastosujemy kolejkowanie pakietów z prioryteryzacją. Na sieciówkach nvidii od x lat dostępny jest "sprzętowy" firewall.
Pytanie z innej bajki: Ile % CPU taka prioryteryzacja softwerowa może zabrać nam z takiego np.: Core2Duo... ;) Przypomniały mi się czasy z larum o "WInModemach" ;)
Pozdrawiam, Szczęśliwego Nowego Roku - małych pingów życzę