Czy napisana pod biblioteki DirectX 12 gra w ogóle ruszy na integrze Intela?
Zintegrowana z procesorami Intel Skylake grafika HD 530 może nie należy do mocarzy, ale swoje potrafi. Dziś postawiliśmy przed nią prawdziwe wyzwanie - oto Quantum Break, gra wykorzystująca biblioteki DirectX 12.
Wyzwanie podjął procesor Intel Core i3 6100 i zintegrowana z nim grafika HD 530. Komputer pracował z pamięciami DDR4 3000 MHz. Wideo z gry przechwyciliśmy za pomocą zewnętrznęgo video grabbera, a konkretnie Avermedia LiveGamer eXtreme.
W końcu otrzymaliśmy potwierdzenie, że zintegrowane grafiki Intela faktycznie są zgodne z bibliotekami DirectX 12. Niewielka to pociecha w przypadku Quantum Break, bowiem przy użyciu HD 530 produkcja ta jest niegrywalna.
Źrodło: informacja własna
Komentarze
13Optymalizacja leży i kwiczy. Bezczelny producent miał gdzieś zrobienie porządnej konwersji skoro już na starcie podał takie wymagania, które nijak mają się do obrazu prezentowanego w grze.