Nie cichną echa kontrowersji jakie wywołała reklama Motoroli Xoom wyemitowana w przerwie transmisji Super Bowl.
Warto przeczytać: | |
Pasmo reklamowe w przerwie transmisji wśród reklamodawców od lat uważane jest za najbardziej prestiżowe ze względu na rekordową oglądalność oraz kwoty, jakie należy uiścić za emisję własnego spotu.
W dniu 6 lutego 2011 roku w przerwie meczu Green Bay Packers z Pittsburgh Steelers wygranego przez tych pierwszych rezultatem 31 do 25, zadebiutował nowy spot reklamowy firmy Motorola, który w amerykańskim internecie wzbudził spore kontrowersje ze względu na liczne aluzje związane z firmą Apple.
Motorola zdaje się kpić sobie z prób ujednolicania społeczeństwa poprzez serwowanie jednolitych produktów, w swoim spocie odnosząc się do motywu "białych słuchawek" stanowiących w Stanach Zjednoczonych element popkultury, a także nawiązując do dzieł takich jak "Rok 1984" G. Orwella - czytamy w amerykańskiej prasie, między innymi The Mac Observer.
Spot promuje tablet Motorola Xoom, który w lutym 2011 trafi do powszechnej sprzedaży. Urządzenie charakteryzować ma układ NVIDIA Tegra 2 oraz system operacyjny Android 3.0 "Honeycomb". Ponadto znajdziemy w nim:
- dotykowy ekran o przekątnej 10,1 cala pracujący w rozdzielczośći 1280 x 800
- 32 GB wbudowanej pamięci
- aparat 5 mpx umożliwiająca nagrywanie filmów w jakości 720p
- druga kamera z przodu urządzenia
- żyroskop
- akcelerometr
- 802.11n WiFi
- Bluetooth 2.1
- 3G
Źródło: Wikipedia (Super Bowl), benchmark.pl, the mac observer, engadget, wired
Polecamy artykuły: | ||
GeForce GTX 560 Ti - premiera | Samsung Galaxy S i9000 | Dysk twardy - poradnik jak wybrać |
Komentarze
23Ale i tak większośc w TV to coś typu "niepodoba ci sie moj tablet ? mi też ! jest taki mały łatwo sie brudzi i ma mało funcji :( ale co to ! nowy tablet marki złom ! taaak musze go mieć ! (i jakieś dzieci się zaczynają nim bawić a mamusia cała szczęśliwa że dzieci jej malują po sprzęcie)"
Ja z "Equilibrium" z powodu jednakowych wyrazów twarzy. Brrr.
I ta piękna kobieta ;)