Sprawdzamy jak Radeon HD 7790 radzi sobie z grą Resident Evil Revelations
Gra Resident Evil Revelations pojawiła się pierwotnie na przenośnej konsoli Nintendo 3DS. 24 maja pojawi się ona w Polsce w wersji na PC, oraz konsole Xbox 360 i Playstation 3.
Resident Evil 6 wzbudził wśród odbiorców mieszane uczucia. Pomimo, że po ulepszonej wersji z konsoli przenośnej nie można oczekiwać niesamowitej grafiki, to może właśnie Revelations pobije grywalnością szóstą odsłonę tego cyklu?
W sieci można już znaleźć demo gry (zarówno w wersji na PC, jak i na konsole), które pozwoli nam na kilkanaście minut zabawy i zapoznanie się z kolejną odsłoną serii Resident Evil. W grze wcielamy się w postać doskonale znanej Jill Valentine, która poszukuje nie mniej znanego Chrisa Redfielda.
Nie omieszkaliśmy przetestować dema gry w wersji na PC. Sprawdziliśmy jej działanie za pomocą karty graficznej ze średniego segmentu, jaką jest Radeon HD 7790 w wersji OC (1075/1500MHz).
W testach wykorzystaliśmy następującą platformę testową:
- procesor: AMD FX 8350
- płyta główna: Gigabyte GA-990X-UD3
- RAM: Corsair Vengeance 2 x 8GB 1866 MHz CL9
- karta graficzna: Gigabyte Radeon HD 7790 OC
- dysk: Kingston SSDNow V200+ 128 GB
- system: Windows 7 64-bit SP1
- sterowniki: Catalyst 13.5 beta 2
Resident Evil Revelations Demo: ustawienia maksymalne
[kl./s.] FXAA3HQ
1280 x 1024 | 120 119 |
1680 x 1050 | 110 99 |
1920 x 1080 | 94 80 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Przypominamy, że pomiary przeprowadziliśmy na wersji demo. Test przebiegał na lokacji zewnętrznej (pokład statku), czas pomiaru wynosił 60 sekund. Jak widać na powyższym wykresie, nawet posiadacze znacznie słabszych konfiguracji nie powinni lękać się o płynność działania gry. Wymagania Revelations są niewielkie co pozwoli cieszyć się tą grą również właścicielom starszych komputerów.
Źródło: informacja własna
Komentarze
13Wiecie gdzie taki test można sobie wsadzić, jak nie wiecie to się domyślcie.
Ale pada już dowolnie nie ustawimy, gra źle wykrywa pada od ps3 firmy tracer, zamienia analogi góra dół.
A myszką grać się nie da bo sterowanie jest przeniesonie żywcem z konsoli
i jak analogiem się "prztyka" żeby przesunąc kamęrę tak trzeba to samo robić myszką, bo jak się przesuwa mysz jak w strzelaninie to bardzo kiepsko reaguje i wolno przesuwa, trzeba przesuwać takimi zamaszystymi ruchami, co wygodne nie jest.
Emulator pada od xbx 360 powoduje że pad przestaje całkiem działać.
Steam sie bardzo dobrze zabezpieczył przedemną żebym sobie w ta grę nie pograł.
W porównaniu do RE6 i DMC gdzie pad był prawidłowo wykrywany do tego można było go dowolnie konfigurować, jest to krok w tył.
Kolejna nieudolna próba microsoftu wymuszająca używanie pada od xbx 360.