Obszerne, optymistycznie nastrajające fragmenty rozgrywki z Risen 3: Władcy tytanów
Twórcy po raz kolejny nie kryją się z tym, że kilka pomysłów zaczerpnąć postanowili z serii Gothic.
Wakacje to z jednej strony okres wspaniały. Jeśli chodzi jednak o graczy, którzy chcieliby pobawić się przy nowych tytułach to nie mają oni szczególnie wesołych min. Sezon ogórkowy trwa w najlepsze i wypada cieszyć się z każdego dorodnego okazu, który wyróżnia się na tle absolutnych przeciętniaków. Aspiracje do takiego miana zgłasza mający zadebiutować w przyszłym miesiącu Risen 3: Władcy tytanów.
Przedstawiciele studia Piranha Bytes od początku wygłaszają dość odważne stwierdzenia, w myśl których Risen 3: Władcy tytanów spodoba się wszystkim fanom serii. Nie muszą oni obawiać się o jakość rozgrywki, ponieważ najnowsza część cyklu stanowić ma podobno powrót do jego korzeni.
Świat gry charakteryzować ma się nie tylko ciężkim klimatem i sporymi rozmiarami, ale również otwartymi przestrzeniami, gdzie nic nie będzie ograniczało graczy. Poza tym twórcy postawić chcą na rozbudowany system walk i duże możliwości rozwoju postaci. Po raz kolejny nie kryją się oni też z tym, że kilka pomysłów zaczerpnąć postanowili z serii Gothic. Wszystko to widzieć mamy zresztą na opublikowanym w sieci kolejnym zwiastunie gry, w którym znalazło się sporo fragmentów rozgrywki.
"Nasz nowy trailer wyjaśnia, jak Risen 3 wykorzystuje wszystkie dobre cechy z serii Gothic oraz Risen by zrobić jak najlepsze wrażenie."
Przypominamy, iż premiera Risen 3: Władcy tytanów zaplanowana została na 15 sierpnia. Gra dostępna będzie w wersji na PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3.
Źródło: youtube, gamebanshee
Komentarze
15Natomiast co do takich smaczków jak animacje postaci/przeciwników to jestem sceptycznie nastawiony. Niby ta "toporność" wyróżnia tą serie, ale teraz uważam, że studio po prostu nie potrafi niczego lepszego wymyślić/stworzyć(skreślić niepotrzebne).
Każdy kto wychował się na serii Gothic i Risen dobrze wie, że jednak każda część była swego rodzaju postępem i z każdą kolejną odsłoną ten postęp był niestety co raz mniejszy. Aż w końcu doszliśmy do momentu gdzie mechanika przestała kompletnie ulegać zmianie. Co najwyżej dodanie 5 animacji do walki i ich zmiana w innej odsłonie, czy dodanie nowych typu broni.
Od zawsze byłem fanem gier z serii Gothic i Risen i starałem się obiektywnie podejść do tematu. Mam nadzieję, że fabuła będzie przyzwoita.( bo nie liczę na to, by mnie wciągnęła jak z Gothica 1)