Dwa nowe materiały wideo pokazują dwa różne podejścia do eliminacji zagrożenia w polskiej grze SEVEN: The Days Long Gone.
Po tym, jak poznaliśmy ogólne umiejętności bohatera gry SEVEN: The Days Long Gone, twórcy zachęcają nas do przyjrzenia się bliżej jego konkretnym zdolnościom. W sieci pojawiły się nowe materiały wideo.
SEVEN: The Days Long Gone ma być erpegiem wyraźnie nawiązującym do klasyki gatunku oraz bardzo dynamiczną i pełną mniej typowych rozwiązań produkcją. Istotna rolę w grze odegra walka, podczas której do dyspozycji oddane zostaną jedno- i dwuręczne bronie: od sztyletów i toporów, po strzelby i granaty. Zręczność będzie w cenie…
Tak wygląda walka w SEVEN: The Days Long Gone:
Osoby, które zamiast wchodzenia w otwarte konflikty wolą działanie po cichu, również mają znaleźć coś dla siebie w polskim SEVEN. System skradania ma być równie emocjonujący – nie zręczność i dynamika będą jednak najważniejsze, lecz cierpliwość i pomyślunek (jak tu wykorzystać elementy otoczenia, by osiągnąć założony cel). Dodajmy, że oprócz bezszelestnego przemieszczania się i odwracania uwagi pojawi się też możliwość rozstawiania pułapek…
SEVEN: The Days Long Gone - zwiastun ze skradaniem:
W SEVEN: The Days Long Gone grać będzie można zatem po swojemu. Niezależnie od wyborów, wykazywać będzie trzeba się rozmaitymi umiejętnościami. Wspólny projekt ekipy Fool’s Theory i firmy IMGN.PRO ujrzy światło dzienne 1 grudnia (a na szybkich nabywców czekać będzie edycja limitowana). Gra zmierza wyłącznie na pecety.
Źródło: IMGN.PRO
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!