Ubisoft potrzebuje więcej czasu na to, aby Skull & Bones prezentowało odpowiednią jakość. Na premierę trzeba będzie poczekać przynajmniej do kwietnia 2020 roku.
Wprawdzie zapowiedź Skull and Bones przyjęto ze sporym entuzjazmem, ale obecnie jest to gra, o której mówi się naprawdę niewiele. I wygląda na to, że w najbliższej przyszłości nic się w tej kwestii nie zmieni.
Bo chociaż Ubisoft właśnie o niej przypomniał to pokusił się o krótki komunikat, który raczej nie ucieszy zainteresowanych tym tytułem. Okazuje się bowiem, iż premiera została opóźniona. Nie byłoby w tym nic zaskakującego i niepokojącego, ale nie jest to pierwsza tego typu sytuacja. Przerabiamy tu scenariusz, z którym mieliśmy do czynienia niemal równo rok temu podczas pierwszego poślizgu.
Co więcej, producent nie ujawnia nawet przybliżonej daty premiery. Wiemy jedynie tyle, że jest ona planowana na przyszły rok podatkowy, który uwzględniając nasze kalendarze rozpoczyna się w kwietniu 2020 roku.
We’re going to batten down the hatches and push back on the game’s arrival—this is a challenging news for us all, but it’s what’s needed to make Skull & Bones as awesome as it can be!
— Skull & Bones (@skullnbonesgame) 15 maja 2019
Our focus remains on quality first and we’re grateful for your undying support ☠️⚔️ pic.twitter.com/ZCt85tY3TG
Podawany powód powyższej decyzji nikogo chyba nie zdziwi, twórcy mówią o potrzebie czasu na dopracowanie gry. Jednocześnie już teraz rozwiewają ewentualne nadzieje na prezentację podczas E3 2019, nic takiego nie będzie miało miejsca.
Niezmienna pozostaje kwestia platform docelowych gry, są nimi komputery z Windows, a także konsole PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: Skull & Bones, Ubisoft Polska
Komentarze
2Atlas zdechł przez brak nieoficjalnych serwerów, oficjalne zapchane do zdechu, a te nieoficjalne maciupkie, bo wymagania kosmiczne. Postawienie na nitrado sensownego serwera to 2 tysiące pln miesięcznie, 10 euro za jedną kratkę (a oficjalne są 15x15 czyli 225 kratek)...