Meizu wraca na polski rynek. Czy tym razem uda się skutecznie powalczyć o klienta i zdobyć popularność chociaż po części tak dużą, jaką cieszą się propozycje Huawei czy Xiaomi?
Chińskie telefony już nas nie odstraszają, zwłaszcza jeśli mowa o markach, które dostępne są na polskim rynku w oficjalnej dystrybucji. Sprzedaż propozycji z logo Huawei czy Xiaomi wygląda bardzo dobrze. Czy podobnie może być ze smartfonami Meizu?
Pytanie nie jest bezpodstawne. Trzeba bowiem przypomnieć, że już kiedyś próbowały one pobić serca użytkowników nad Wisłą, ale wiele z tego nie wyszło. Trzeba mówić zatem nie o debiucie, ale o powrocie Meizu na polski rynek. Plany są ambitne, a za ich realizację zabierze się Maxcom, który został jedynym na polskim rynku dystrybutorem smartfonów Meizu.
W sklepach pojawić mają się one na początku przyszłego kwartału. Arkadiusz Wilusz, prezes Maxcom, poinformował, iż plany zakładają sprzedaż na poziomie ponad 100 tysięcy egzemplarzy do końca tego roku.
„Z początkiem II kw. w naszej ofercie pojawi się nowa marka telefonów komórkowych. Początkowo smartfony Meizu będą dostępne w sieciach handlowych oraz sklepach telekomunikacyjnych. Z czasem trafią one też do oferty operatorów komórkowych, a w przyszłości na rynki zagraniczne. Do końca 2018 r. planujemy sprzedać ponad 100 tys. smartfonów nowej generacji marki Meizu.”
Maxcom nie kryje, iż chciałoby powtórzyć sukces Huawei czy Xiaomi. Nie poznaliśmy niestety modeli, jakie początkowo pojawić mają się w sprzedaży. Padają jednak zapewniania, że otrzymamy propozycje o kuszącej relacji ceny do możliwości.
Źródło: money.pl
Komentarze
1