Na marketing przeznaczone będzie kolejne 15-17 milionów złotych, a może nawet jeszcze więcej.
Polscy producenci już jakiś czas temu wyszli z cienia. Oferują coraz ciekawsze produkcje, które świetnie się sprzedają i nic dziwnego, że budżety na kolejne tytuły rosną. Dobrze widać to chociażby na przykładzie Sniper: Ghost Warrior 3.
Marek Tymiński, prezes CI Games, zdradził ostatnio, iż najnowsze dzieło jego ekipy dysponuje budżetem około 40 milionów złotych. Co warte zaznaczenia, kwota ta nie obejmuje kosztów marketingu, na które przeznaczone będzie kolejne 15-17 milionów złotych, a może nawet jeszcze więcej.
„Budżet gry wyniesie ponad 40 mln zł, jest za wcześnie, żeby określić wydatki na sam marketing. Konserwatywnie zakładamy, że może to być 15-17 mln zł, ale możemy znacząco więcej zainwestować.”
Jednocześnie zbiegło się to z zapewnieniami, iż wszystkie prace postępują zgodnie z planami i nie trzeba obawiać się o opóźnienia premiery. Padły też pierwsze wzmianki odnoście długości rozgrywki. Nie są one szczególnie konkretne, ale określenie „kilkanaście godzin” brzmi zdecydowanie lepiej niż „kilka”, a tytułów z tak krótką kampanią ostatnio przecież nie brakuje.
„Termin drugiego kwartału, jako premiery, nie jest zagrożony. Jesteśmy dość mocno zaawansowani w produkcji, grę tworzy około 80-osobowy zespół w Polsce, większy zespół jest wśród partnerów, większość prac outsourcingowych zakończy się z końcem tego roku. Długość gry to kilkanaście godzin.”
Źródło: pap, sniperghostwarrior3
Komentarze
11Co za janusz pisał ten pożal się boże artykuł ?
Już interia ma wyższy poziom.