Jeszcze w tym miesiącu na polskich półkach sklepowych wylądują 55- i 65-calowe telewizory Sony Bravia AF8 z panelami OLED. To urządzenia, które wielu użytkownikom mogą przypaść do gustu.
Telewizory Sony w 2018 roku to przede wszystkim LCD-ki, ale w sklepach dostępne będą również dwie serie urządzeń z panelami OLED. Jedną z nich będzie pozostająca z ubiegłego roku A1, drugą zaś zupełnie nowa AF8. Ta ostatnia jest już gotowa na rynkowy debiut.
Firma Sony zapowiedziała, że telewizory Bravia AF8 zadebiutują w sprzedaży 23 kwietnia. Aktualnie trwa natomiast przedsprzedaż obu przygotowanych modeli, czyli wariantów 55 i 65 cali. Ten mniejszy został wyceniony na 9999 złotych, a większy – na 14 999 zł.
Okazuje się więc, że 55-calowy AF8 jest minimalnie tańszy od A1 w tym samym rozmiarze (10 499 zł), ale już większy model jest droższy od 65-calowego A1, kosztującego 13 999 zł. (Jest zatem niestety nieco drożej niż się spodziewaliśmy).
Pod względem możliwości telewizory z serii AF8 mają być zbliżone do A1 – również zostały wyposażone w panele OLED 4K HDR, również mają procesory X1 Extreme, również wykorzystują technologię Acoustic Surface (generującą dźwięk poprzez drgania ekranu) i również oferują liczne funkcje inteligentne dzięki systemowi Android TV na pokładzie.
Nowe telewizory Sony będą jednak fabrycznie wyposażone w obsługę Dolby Vision i zaoferują bardziej klasyczną konstrukcję, co zdecydowanie należy zapisać po stronie plusów. Reszta okaże się natomiast dopiero po testach.
Wiele wskazuje jednak na to, że telewizory Sony Bravia AF8 będą jak najbardziej godne polecenia. Na razie jednak musimy zadowolić się (bardzo ładną, zresztą) reklamą (przedstawiającą nowozelandzki krajobraz, wyreżyserowaną przez Bena Tricklebanka i zawierającą utwór „Leave a Light On” Toma Walkera w tle):
Źródło: Sony
Komentarze
8