Crowdfundingowy hit się rozrasta - i to jak! Co czeka fanów w najbliższych 12 miesiącach?
2014 okazał się naprawdę dobrym rokiem dla Star Citizen. Uzbierano kolejne 33 miliony dolarów (łącznie jest to już ponad 68,5 mln), wydano 23 aktualizacje (w tym cztery naprawdę duże – v0.8, v0.9, v0.9.2 i Arena Commander v1.0), a ekipa Cloud Imperium Games poszerzyła się o 110 pracowników (teraz nad grą pracuje już 180 ludzi w czterech miastach). Wspierający projekt gracze, którzy mają dostęp do obecnej wersji Star Citizen pobrali w ubiegłym roku łącznie 13,7 petabajtów danych, spędzając ponad milion godzin na zabawie – 80 proc. w trybie w single player i 20 proc. w trybie rozgrywki wieloosobowej.
Co twórcy planują na rok 2015? Dalszy rozwój, rzecz jasna. Niezwykle szybko rosnący budżet pozwala twórcom stale rozszerzać świat gry i wprowadzać kolejne urozmaicenia. Najważniejszym celem na rok 2015 jest uruchomienie i udostępnienie wspierającym projekt Star Citizen modułu FPS (umożliwia on prowadzenie zabawy z perspektywy pierwszej osoby), o którym pisaliśmy w październiku. Wprowadzony ma zostać również moduł Planetside, który znacząco rozszerza możliwości gracza, poprzez dodanie różnego rodzaju aktywności. Dodatkowo: moduł Arena Commander w znacznie bardziej zaawansowanej wersji (między innymi pojawi się opcja zabawy dla wielu załóg) oraz pierwszy odcinek kampanii jednoosobowej Squadron 42.
Źródło: Roberts Space Industries
Komentarze
27Aby powiedzieli kiedy premiera.
Bo takie dodatkowe moduły to można w nieskończoność dodawać... I nie widać by mieli w planach kiedykolwiek grę skończyć.
A jak czytam w komentarzach że pod koniec 2016go się tu co poniektórzy dopiero czegoś spodziewają ... to powodzenia...
ja tam się tą grą nie jaram ... bo nie wyszła ... i oby nie była to "najlepsza gra która nie wyszła" ...
Polecam :) Jak dobrze się kombinuje to po kilku miesiącach można z gry wyciągnąć kasę na subskrypcję więc rozgrywka staje się darmowa.