Właściciele serwisu Szopi.pl zostali zaproszeni przez Google na szkolenie w San Francisco w ramach programu Launchpad Accelerator.
Polacy słyną z ciekawych pomysłów i jeden z nich doceniła ostatnio firma Google. Wybrała ona warszawski start-up do swojego programu Launchpad Accelerator.
Start-upem tym jest Szopi.pl, czyli platforma, która pozwala robić zakupy w sieci w sklepach, które oficjalnie nie oferują takiej możliwości. Pomysł ten tak bardzo spodobał się Amerykanom, że zaprosili właścicieli serwisu do San Francisco na dwutygodniowe szkolenie. Będzie to dla nich okazja, by zdobyć wiedzę, a może też nawiązać współpracę z innymi podmiotami.
Na tych dwóch tygodniach wsparcie Google się nie skończy. Przedstawiciele internetowego giganta będą służyć pomocą właścicielom Szopi.pl jeszcze przez pół roku. To może pomóc temu wypełniającego pewną lukę w sektorze zakupowym start-upowi w dotarciu do kolejnych klientów.
Launchpad Accelerator to program, do którego nie jest się tak łatwo dostać. Trzeba bowiem z jednej strony mieć pomysł, który ma biznesowy potencjał, z drugiej – potwierdzoną historię rynkowych sukcesów. Wcześniej podobny zaszczyt spotkał inny polski start-up – DrOmnibus – który zajmuje się produkcją gier dla dzieci ze spektrum autyzmu.
Szopi.pl jest wśród 24 start-upów, które zakwalifikowały się w tej edycji Launchpad Accelerator:
Źródło: Business Insider, Google, Wirtualnemedia, Szopi.pl
Komentarze
3