LG we współpracy z brytyjską telewizją Sky rozpoczną transmisję trójwymiarowego kanału telewizji. Nadawanie programu będzie jednym z elementów kampanii reklamowej produktów LG z technologią 3D pasywną jak i aktywną.
Warto przeczytać: | |
Nawiązana współpraca oznacza wspólne działania marketingowe, informacyjne oraz edukacyjne obu marek. Partnerstwo opiera się na wcześniejszej współpracy obu firm, w ramach której ponad milion osób mogło oglądać telewizję w trójwymiarze w pubach i klubach w całej Wielkiej Brytanii.
Od 1 października telewizja Sky rozpocznie nadawanie kanału 3D dla indywidualnych użytkowników w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Jego premierą będzie transmisja golfowych rozgrywek Ryder Cup w Celtic Manor. Kanał Sky będzie promował szeroką gamę telewizorów LG 3D wśród 2,9 mln klientów, którzy wykupili pakiet Sky+HD, dzięki któremu mogą odbierać trójwymiarowy obraz.
„Wprowadzenie technologii 3D do domów naszych klientów wymaga połączenia doskonałego sprzętu i atrakcyjnej treści” — powiedział Stephen Gater, dyrektor ds. marketingu w dziale Home Entertainment Company w firmie LG. „Właśnie na tym opiera się nasza współpraca z telewizją Sky. Razem informujemy konsumentów o naszej ofercie telewizorów 3D i pokazujemy, że urządzenia te najlepiej prezentują nową treść, która wkracza do ich domów”.
„Cieszy nas współpraca nawiązana z firmą LG” — powiedział Hilary Perchard, dyrektor ds. zarządzania produktem w telewizji Sky. „Uważamy, że klient powinien mieć możliwość wyboru, dlatego jako jedyny jak dotąd operator umożliwiamy konsumentom korzystanie z telewizorów wyposażonych w aktywną lub pasywną technologię 3D.
LG oferuje natomiast na tyle szeroką gamę produktów, iż może zapewnić kompleksowe rozwiązania 3D dla każdego klienta sieci Sky. Nasza współpraca z LG ma zwiększyć zainteresowanie i wiedzę klientów o trójwymiarowej technologii 3D”.
Do końca roku obie marki, w całej Wielkiej Brytanii będą przeprowadzać prezentacje, pokazując treści Sky na telewizorach LG 3D. Pozwoli to klientom zapoznać się z dostępną technologią i oferowanymi przez nią niezwykłymi wrażeniami wizualnymi. Prezentacje będą realizowane za pośrednictwem sprzedawców detalicznych, w tym przez własną krajową sieć sprzedaży telewizji Sky. LG i Sky udostępnią swoje oferty nowym oraz dotychczasowym klientom sieci.
Źródło: informacja prasowa
Polecamy artykuły: | ||
GeForce GTX 480 vs Radeon 5970 – pojedynek! | Eee Keyboard PC - komputer w klawiaturze | GamesCom 2010: najciekawsze nowości i gry |
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!