Monitory

Telewizja Sky rusza z programem 3D

przeczytasz w 3 min.

LG we współpracy z brytyjską telewizją Sky rozpoczną transmisję trójwymiarowego kanału telewizji. Nadawanie programu będzie jednym z elementów kampanii reklamowej produktów LG z technologią 3D pasywną jak i aktywną.

 Warto przeczytać:
 

Nawiązana współpraca oznacza wspólne działania marketingowe, informacyjne oraz edukacyjne obu marek. Partnerstwo opiera się na wcześniejszej współpracy obu firm, w ramach której ponad milion osób mogło oglądać telewizję w trójwymiarze w pubach i klubach w całej Wielkiej Brytanii.

Od 1 października telewizja Sky rozpocznie nadawanie kanału 3D dla indywidualnych użytkowników w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Jego premierą będzie transmisja golfowych rozgrywek Ryder Cup w Celtic Manor. Kanał Sky będzie promował szeroką gamę telewizorów LG 3D wśród 2,9 mln klientów, którzy wykupili pakiet Sky+HD, dzięki któremu mogą odbierać trójwymiarowy obraz.

„Wprowadzenie technologii 3D do domów naszych klientów wymaga połączenia doskonałego sprzętu i atrakcyjnej treści” — powiedział Stephen Gater, dyrektor ds. marketingu w dziale Home Entertainment Company w firmie LG. „Właśnie na tym opiera się nasza współpraca z telewizją Sky. Razem informujemy konsumentów o naszej ofercie telewizorów 3D i pokazujemy, że urządzenia te najlepiej prezentują nową treść, która wkracza do ich domów”.

„Cieszy nas współpraca nawiązana z firmą LG” — powiedział Hilary Perchard, dyrektor ds. zarządzania produktem w telewizji Sky. „Uważamy, że klient powinien mieć możliwość wyboru, dlatego jako jedyny jak dotąd operator umożliwiamy konsumentom korzystanie z telewizorów wyposażonych w aktywną lub pasywną technologię 3D.
LG oferuje natomiast na tyle szeroką gamę produktów, iż może zapewnić kompleksowe rozwiązania 3D dla każdego klienta sieci Sky. Nasza współpraca z LG ma zwiększyć zainteresowanie i wiedzę klientów o trójwymiarowej technologii 3D”.

Do końca roku obie marki, w całej Wielkiej Brytanii będą przeprowadzać prezentacje, pokazując treści Sky na telewizorach LG 3D. Pozwoli to klientom zapoznać się z dostępną technologią i oferowanymi przez nią niezwykłymi wrażeniami wizualnymi. Prezentacje będą realizowane za pośrednictwem sprzedawców detalicznych, w tym przez własną krajową sieć sprzedaży telewizji Sky. LG i  Sky udostępnią swoje oferty nowym oraz dotychczasowym klientom sieci.

Źródło: informacja prasowa

Polecamy artykuły:  
GeForce GTX 480 vs Radeon 5970 – pojedynek! Eee Keyboard PC - komputer w klawiaturzeGamesCom 2010: najciekawsze nowości i gry

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login