Ubisoft podobno planuje pogorszenie grafiki w The Division, tak jak miało to miejsce w przypadku Watch Dogs.
Jeszcześmy nie wybaczyli Ubisoftu afery z Watch Dogs, a już nadlatują wieści, jakoby francuski producent przymierzał się do pogorszenia grafiki w innej świetnie zapowiadającej się produkcji – The Division.
Obecnie to tylko plotka – informacje pochodzą podobno od pragnącego pozostać anonimowym pracownika Ubisoftu. Czy tak rzeczywiście jest? Cóż, nie jesteśmy tego w stanie sprawdzić, a sam producent raczej by się do tego nie przyznał.
„Naprawdę podobało nam się przyjęcia pecetowego dema zaprezentowanego na E3. Obecnie wydawcy naciskają, aby ludzie nie przyjmowali zdania, że nowa generacja konsol nie jest tak mocna jak PC. Prawdopodobnie to właśnie zdarzyło się w Ubisoft Montreal” – zaczyna swojego maila pracownik.
W dalszej części czytamy, że trzeba było nieco pogorszyć grafikę. – „Dla mnie wciąż wygląda to nieźle, ale nie tak dobrze jak podczas pierwszej prezentacji”. Co więcej, przede wszystkim chodzi podobno o to, by konsolowcy mogli cieszyć się podobnymi efektami jak gracze korzystający z PC. – „Chciałem tylko napisać i uświadomić wam, że zdecydowanie nie jest to tylko kwestia poprawy stabilności, ale też marketingowa zagrywka”.
„Tak, najważniejsza platformą jest PC. Nie możemy jednak tworzyć tak dużych różnic” – czytamy w dalszej części maila. – „Ale nie, oni nie przyznają, że stale pogarszają grę. Znacznie łatwiej jest powiedzieć, że usuwają elementy w celu poprawy stabilności”.
Czy mail jest autentyczny? Nie wiadomo. Czy Watch Dogs w dniu premiery wygląda znacznie gorzej niż na wcześniejszych prezentacjach? Tak. Cóż, jak to wygląda w przypadku The Division przekonamy się pewnie już wkrótce. Tymczasem decyzję pozostawiamy wam.
Źródło: DSOGaming
Komentarze
73Przez konsole blokuje się postęp technologiczny, zamiast pięknej grafiki mamy ledwo zipiące namiastki gry na jaką możemy sobie pozwolić.
Takie praktyki powinny być zakazane!
Konsolowcy dalej swoje ze ich exy wygadają znacznie lepiej niż gry z PC choć widzieli tylko tailer i parę pierdółek....
Czemu do ciężkiej cholery nie dostaną tych 720 p i na full detalach, gra nie wyglądała by dużo gorzej niż na PC, i mielibyśmy jakiś progres, a nie kombinowanie co tu uciąć i powiedzieć że zoptymalizowaliśmy
"Czy Ubisoft pogorszy grafikę w The Division - a jeśli tak, to dlaczego?"
Czy ktoś kupi kolejną produkcję Ubisoftu - a jeśli nie, to dlaczego?
Zadnych faktow, same spekulacje i domysly.
Szanowna redakcjo - jak potrzebujecie kogos kto by pisal sensowne artykuly, to dajcie znac. Znajde wam kilku gimbazjalistow ktorzy pisza w podobnym tonie jak tu.
To juz nawet nie da sie porownac z WP czy onet, to sie doslownie kwejk zrobil z BMK.
Po tym jak zrobili przy premierze WD i jak ta gra mimo sporego opóźnienia działa na PC, Podobnie będą robili z The Division.
To są te same engine we wszystkich tych grach albo nieznacznie modyfikowane
Będzie dokładnie tak ja w przypadku WD. Graficznie wersje konsolowe od PC nie mogą się przecież zbytnio różnić..
Od razu podam też ewentualne wymagania na VRAM karty:
Tekstury średnie 3GG (przy WD brak opisu ile ma mieć karta w menu gry)
Tekstury wysokie 5GB (przy WD opis dla kart z 2GB VRAM gra realnie ładuje powyżej 3 GB)
Tekstury ultra 6 i więcej GB (przy WD opis dla kart z 3GB VRAM, tutaj trzeba by zapytać właścicieli Titana ile vramu przy tym ustawieniu zajmuje gra).
Na stronie Nvidii-dla kart z 3GBVRAM - jak leci wszystkie ustawienia na ULTRA!
Gra WD grywalna na ustawieniach tekstur Medium, bo tylo wtedy nie występuje intensywny Shuttering! :)
W WD ubisoft jak i Nvidia na swoich stronach kłamią podając ten parametr ponieważ zużycie rzeczywiste VRAM znacznie różni się od zalecanego dla tych ustawień i mniej więcej odpowiada właśnie tym opisanym wyżej.
Osobiście sam straciłem do tej firmy całkowicie zaufanie i jakąkolwiek kolejną ich grę wpierw sobie sprawdzę, nim zdecyduję się na jej zakup. Preorder-na pewno nie!
Pamiętajmy zatem też, że od czasu prezentacji, trzeba następnie pogorszyć grafikę, czyli dopasować ją do wydajności zaje...cie szybkich i nowoczesnych konsol 4-tej generacji. A potem już nic jak tylko grać..
Owszem wiadomo że konsola nie ma startu do wypasionego komputera za 5 klocków, ale są grupy które potrafią napisać grę która ładnie wygląda i ładnie chodzi, ale że UBI ? nieeee, dla mnie to oni się powoli kończą wraz ze swoim ASSASINEM.
https://www.youtube.com/watch?v=gkt5Q2iWobc
https://www.youtube.com/watch?v=49tN_PnpES8&list=UU9PBzalIcEQCsiIkq36PyUA
https://www.youtube.com/watch?v=49tN_PnpES8&list=UU9PBzalIcEQCsiIkq36PyUA
https://www.youtube.com/watch?v=DdVJu-zrssc
o tak same minusy dla takiej prowizory!
@elcfart tym bardziej, że za stary sprzęt zawsze coś dostaniesz
Komsolowcy odsprzedają gry i i tak im wychodzi taniej hehe ale jak to nie wspierać tak twórców ?
Wole nadal grać w gry na PS 3/4 z mniejszą rozdzielczością których za cholerę nie uswiadcze na platformie gdzie najlepiej sprzedająca się grą jest seria SIMS.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,16229165,Driveclub_bedzie_chodzil_w_1080p_i_30fps__bo_to_wszystko.html