Już od ponad tygodnia Todd Howard skrzętnie skrywał wycinek rozgrywki z The Elder Scrolls V: Skyrim na firmowym kanale Bethesdy w serwisie YouTube. Dopiero dziś firma zdecydowała się jednak ujawnić go światu.
To ponad 20 minut rozgrywki z najbardziej wyczekiwanej gry RPG drugiej połowy 2011 roku. Przypominamy - Skyrim zadebiutuje już w listopadzie na wszystkich trzech kluczowych platformach: PC, Xboksie 360 oraz Playstation 3.
Gameplay podzielony jest na trzy części nie bez powodu - każda z nich koncentruje się na nieco innych klimatach, ukazując przy tym ogrom i różnorodność kolejny raz wykreowanego przez Bethesdę świata. Dla podkreślenia powagi sytuacji, w rolę lektora i przewodnika wcielił się sam Todd Howard.
- Fani domagają się gry Half-Life 3
- Serious Sam 3: zdjęcia z wakacji w Egipcie
- Hakerzy znowu w akcji: Dirt 3 za darmo na Steam
- Anno 2070: zawartość edycji kolekcjonerskiej
- Sonic Generations: prezent na 20 urodziny Sonica
Źródło: joystiq
Komentarze
124kilka lat temu wychodza konsole a na nich oblivion, mija 5 lat, konsole dostaje znacznie lepiej wygladajacego skyrim
az strach pomyslec, jakby chodzil skyrim na moim kompie z przed 5 lat, dzisiaj wybieram wersje na pc, tansza i ladniejsza, ale chyle czola przed tworcami za umiejetnosc wykorzystania sprzetu
szkoda, ze przez te 5 lat wsadzilem w kompa tyle kasy, a efekt wciaz sredni
System obsługi inventory sprawdzi się na konsolach - w wersji PC wolałbym jednak tradycyjne ułożenie przedmiotów obok siebie.
Liczyłem na trudniejszą grę - tu nasza postać jest nonstop gryziona, dźgana, zamrażana i wielkiego wrażenia na niej to nie robi.
Bo nie oszukujmy się właśnie w takich rozdzielczościach i detalach działają konsole.
Filmiki są ładne, ale szału na mnie nie robią. Bardziej niż grafika zaciekawił mnie system walki, rozwoju postaci i mechanika rozgrywki oraz fajnie zrealizowane takie elementy jak interfejs użytkownika i mapa. Gra zapowiada się naprawdę ciekawie, ale ja kupie tylko wersje PC bo konsola już dawno przestała służyć mi do grania. Właśnie ze względu na słabą rozdzielczość obrazu, na 42" calowym TV FullHD poszarpane i niewyraźnie tekstury męczą oczy.
jak tak dalej pojdzie to moga zostawic jeden engine graficzy i zmieniac tylko a to rycerzy i krasnoludy na nano-zolnierzy i samoloty itp.
no i jeszcze nazwe na okladce
tak bedzie taniej - bo pod wzgledem jakosci grafiki to wszystko od 5 lat jedno i to samo
de facto to samo zdanie mozna napisac o Eye of the Beholder na A500 i bedzie rownie prawdziwe
Tak czy siak to jest moja najbardziej wyczekiwana gra roku i generalnie gdzieś mam engine na jakim powstaje. Uwielbiam rpgi Bethesdy.
Wolfenstein 3d 1992
Doom 1993
Unreal 1998
Jakieś pytania :)?
genialny klimat i dzwiek a graficznie jest duzo leiej od obliviona i jesli ktos tego nie widzi to musi miec jakis problem z oczami.
Wolę zagrać w Diablo 2 czy Gothica 2 niż inne piękne klony powyższych totalnie nieudane, typu nudny Oblivion, skopany Gothic 3 itd.
Magiczne słowo GRYWALNOŚĆ (szczególnie w takich grach) ma znaczenie a grafika jak na tak złożony świat jest bardzo dobra. Oby nie było co 3 min napisu "loading..." i zrobią to sprytnie w tle.
http://multi.systemlink.me/2011/06/skyrim-vs-oblivion-graphical-comparison.html