Tak jak w przypadku Battlefielda 4 potrzeba dodatkowego czasu na dopracowanie ostatnich szczegółów.
Jesteśmy na ostatniej prostej przed premierą gry Thief, którą bez wątpienia uznać należy za najważniejsze wydarzenie lutego dla zdecydowanej większości graczy. Wprawdzie debiut produkcji studia Eidos nie jest zagrożony, ale okazuje się, że w dniu premiery będzie ona pozbawiona czegoś, co obiecywano zapewnić.
Głośno ostatnio o funkcji Mantle, która zapewniać ma właścicielom kart graficznych AMD zdecydowanie lepsze wykorzystanie mocy ich sprzętu i tym samym cieszyć się ładniejszymi, płynniej działającymi grami. Pierwszą produkcją korzystającą z dobrodziejstw tego rozwiązania został Battlefield 4, a kolejną ma być właśnie Thief.
Problem w tym, że obsługa Mantle obiecywana była już od dnia premiery gry. Właśnie dowiedzieliśmy się jednak, iż trzeba będzie na to poczekać nieco dłużej. Tak jak w przypadku Battlefielda 4 potrzeba dodatkowego czasu na dopracowanie ostatnich szczegółów i obsługa Mantle wprowadzona zostanie poprzez odpowiednią łatkę wydaną jakiś czas po debiucie gry.
"Jesteśmy przekonani, że patch zapewni najlepsze możliwe doświadczenia związane z grą THIEF dla klientów AMD Radeon. Bardzo nam przykro, że nie możemy zapewnić Wam ich szybciej. Dodatkowy czas będziemy jednak wykorzystywać maksymalnie tak, aby dostarczyć Wam najlepsze wrażenia. Poinformujemy, kiedy patch będzie gotowy."
Przypominamy, iż polska premiera gry odbędzie się już 28 lutego. Thief dostępny będzie nie tylko w wersji na PC, ale również na konsole PlayStation 4 i Xbox One oraz PlayStation 3 i Xbox 360.
Źródło: dsogaming, youtube
Komentarze
9Wersja DX pójdzie na wszystkim, choć nieco wolniej.
Wersja Mantle pójdzie tylko na Radeonach więc tylko na części konfiguracji na rynku.
Lepiej by obsługa Mantle przyszła później ale dopracowana niż wcześniej a dziurawa.
W trybie DX11 perfoverlay.drawgraph 1 to praktycznie jedna ciągłą kreska.