Usługa TIDAL w Play ma już ponad 400 tysięcy użytkowników. Jakie są ich preferencje i ulubione utwory?
Usługa TIDAL rośnie w siłę. Dzięki atrakcyjnej ofercie i licznym promocjom serwis ten ma już w Play ponad 400 tysięcy użytkowników (tylu Polaków skorzystało już z oferty „Nielimitowana muzyka za darmo”. Z tej okazji postanowiono sprawdzić ich muzyczne preferencje. Oto garść ciekawostek na temat tego, jakiej słuchamy muzyki najchętniej i kiedy to robimy.
Okazuje się, że największym zainteresowaniem wśród polskich użytkowników TIDALa cieszą się zespoły grające muzykę alternatywną – ich miłośnicy spędzają o 1/3 więcej czasu na słuchaniu niż fani popu. Dalej mamy hip hop, rock oraz metal. TOP 5 zamykają słuchacze jazzu.
Jak zaczynamy ciężki tydzień w pracy? Paradoksalnie najchętniej odsłuchiwaną piosenką w poniedziałkowy poranek jest… Hymn for the weekend zespołu Coldplay. Na drugim miejscu znajduje się zaś Alan Walker i jego Faded.
Gdy nadchodzi piątek TIDALem rządzą zaś kobiety. Najpopularniejsze piosenki na początek weekendu to Work w wykonaniu Rihanny oraz Cool me down panny Margaret. Warto przy okazji zwrócić uwagę na fakt, że to właśnie w piątek odtwarzamy najwięcej muzyki. Najmniej zaś – w niedzielę.
Jak myślicie – częściej słuchamy polskich artystów czy tych zza granicy? Odpowiedź brzmi: tych drugich. Okazuje się jednak, że różnica wcale nie jest taka ogromna – zagraniczne zespoły wygrywają z polskimi wynikiem 7:3.
Ulubione składanki Polaków na TIDALu to pełna imprezowych hitów Party oraz motywująca do ćwiczeń Workout. Chętnie tworzymy też własne składanki złożone z naszych ulubionych piosenek.
Źródło: TIDAL, Play, LoveBrands
Komentarze
4czas umierac