Sprawdzamy jak ta interesująca propozycja Ubisoftu sprawdzi się na zintegrowanych grafikach AMD i Intela.
Tom Clancy's: The Division zapowiada się całkiem interesująco, nawet dla osób, które nie są specjalnie zainteresowane grami sieciowymi. Przez weekend trwa zamknięta beta gry i skorzystaliśmy z okazji, by sprawdzić czy posiadacze zintegrowanych grafik mogą marzyć o płynnej rozgrywce.
Sprawdziliśmy działanie gry zarówno na zintegrowanej grafice Intel Skylake (Intel HD 530), jak i AMD (Radeon R7).
Porównanie wyników obu układów nie ma większego sensu z powodu różnic konstrukcyjnych oraz cenowych. Drogi procesor Intela to bardzo mocne rdzenie CPU i przeciętny układ graficzny, a tani APU AMD to przeciętne rdzenie CPU i bardzo mocny (jak na zintegrowane grafiki) układ graficzny.
W rozdzielczości Full HD nie ma lekko - przy ustawieniach niskich można liczyć na ponad 20 klatek na sekundę. W rozdzielczości 1366 x 768 jest to już ponad 30 klatek na sekundę. Testowaliśmy na APU A10-7870K z pamięciami DDR3 2400 MHz.
Testy na zintegrowanej grafice Intel HD 530 są już tylko formalnością. Kilkanaście klatek na sekundę w rozdzielczości 1366 x 768 i ustawieniach niskich, to maks jaki udało nam się wycisnąć. Testowaliśmy na procesorze Core i7 6700K z pamięciami DDR4 2666 MHz.
Przypominamy, że jest to dopiero beta, tym niemniej już teraz można sobie wyrobić pogląd, jakiego sprzętu będzie wymagała gra - a do rozdzielczości FHD na pewno czegoś wydajniejszego niż zintegrowane grafiki.
Źródło: informacje własna
Komentarze
22Świat trochę pozwiedzałem, zrobiłem dostępną linie fabularną oraz przeszukałem parę miejsc.
Jednak mimo wszystko czegoś brakuje, nie czuć tego CZEGOŚ co dawałoby kopa i prawdziwej świeżości...
I po co było się śmiać z konsoli przed i po premierze.
mocna grafa Iris Pro Graphics 6200 (jak na integrę) i 4 mocne rdzenie,
możecie i5-5675C dorzucić do tego zestawienia i testować?