Chętni do zabawy The Division w konfiguracjach multi GPU muszą poczekać na odpowiednie poprawki.
Tom Clancy's The Division zawitał na ekrany komputerów i jak to jasno wykazały nasze testy wydajności kart graficznych, nie jest przykład doskonałej optymalizacji.
Dodatkowym problemem jest to, że w chwili obecnej technologie multi GPU, czyli NVIDIA SLI i AMD CrossFireX nie działają w grze poprawnie. Sprawdziliśmy dokładnie czego można się spodziewać na komputerze z dwiema kartami ASUS STRIX R9 390X i sterownikami w wersji Crimson 16,3.
Jak widzicie na materiale wideo powyżej, przy włączonej technologii CrossFireX rzucają się w oczy migoczące tekstury, jak i mikroprzycięcia.
Tom Clancy's The Division - 3840 x 2160, ultra
[kl./s.]
CrossFireX | 46 |
1 GPU | 28 |
Tom Clancy's The Division - 2560 x 1440, ultra
[kl./s.]
CrossFireX | 65 |
1 GPU | 48 |
Tom Clancy's The Division - 1920 x 1080, ultra
[kl./s.]
CrossFireX | 76 |
1 GPU | 61 |
Im niższa rozdzielczość, tym na mniejszy przyrost wydajności możemy liczyć - w przypadku Full HD jest on wręcz żenująco niski. Jak na razie włączanie SLI/CFX w The Division i tak jest pozbawione sensu - czekamy na odpowiednie poprawki.
Źródło: informacja własna
Komentarze
16A co do problemu mulit GPU to problem chyba występuje tylko w konfiguracji CF bo ja w SLI nie mam problemu
Obsługa SLI w starszych tytułach takich jak seria gier Total War 2 oraz War Thunder została całkowicie olana przez nvidie z wprowadzeniem sterowników 361.43 wzwyż :(
Muszę jechać na 359.06 bo kolejne nowsze są pozbawione profili SLI czy tak ma działać update? to ja dziękuje i po prostu zrezygnuje z SLI na rzecz jednego GPU