Dział systemów komputerowych firmy Toshiba poinformował o uruchomieniu w Polsce nowej promocji dotyczącej biznesowych laptopów Tecra A11, Tecra S11 oraz Satellite Pro S500.
Zgodnie z nią, jeżeli notebook przyjęty do serwisu nie zostanie naprawiony w ciągu 72 godzin, producent wydłuży gwarancję o kolejny rok. Aby skorzystać z promocji należy kupić komputer w terminie do końca czerwca 2010 roku, zarejestrować gwarancję w serwisie internetowym producenta oraz posiadać dowód zakupu komputera.
W przypadku pojawienia się awarii notebooka należy ją zgłosić telefonicznie w centrum pomocy technicznej pod numerem 801 88 77 55 i postępować zgodnie z instrukcjami. Gdy naprawa potrwa dłużej niż 72 godziny Toshiba wydłuży gwarancję na komputer o rok.
Gwarancja producenta na modele Tecra wynosi 3 lata, natomiast Satellite Pro 2 lata.
Źródło: Toshiba
Komentarze
4