Drugie podejście do usług muzycznych.
Po niezbyt udanym epizodzie z #Music App, Twitter po raz kolejny celuje w usługi strumieniowania muzyki. Takie rewelacje pochodzą od zaufanych źródeł serwisu Re/code. Tym razem właściciele jednego z najpopularniejszych serwisów społecznościowych ostrzą sobie ponoć zęby na prawdziwego giganta – mieliby być chętni na zakup usługi SoundCloud.
Nieco ponad pół roku temu Twitter wykupił firmę MoPub specjalizująca się w reklamie, co kosztowało go 300 milionów dolarów. Gdzie można sporo zarobić na reklamach właśnie? A jakże – w usłudze strumieniowania muzyki. Serwis miałby być bardzo pewny swego – za znany i lubiany SoundCloud Twitter musiałby bowiem wyłożyć minimum 700 milionów dolarów. Jeśli to prawda – byłby to jego największy do tej pory zakup.
Twitter mógłby na zakupie usługi SoundCloud sporo zyskać, a i dla tego drugiego nie byłoby to takie złe. A to niestety jedyne możliwe rozwiązanie. Przypomnijmy bowiem, że serwis społecznościowy chciał już podjąć współpracę z SoundCloud w przypadku #Music App, jednak nie spodobało się to firmom fonograficznym. Obie firmy mogłyby się wzajemnie wzmocnić, a jako że obie są raczej lubiane w środowisku – niewielu miałoby raczej jakiś zarzuty.
Źródło: SlashGear, Tahir News
Komentarze
15