Zobaczcie, jak w Quake Champions prezentuje się bezlitosny i pozbawiony uczuć zabójca imieniem VIsor, który żyje po to, by walczyć.
Kolejny tydzień, kolejny czempion. Bethesda nie szczędzi szczegółów na temat następnego bohatera, który pojawia się w Quake Champions – najnowszej odsłonie serii dynamicznych strzelanin od id Software. Oto Visor.
Bezlitosny i pozbawiony uczuć zabójca, który żyje po to, by walczyć – w taki sposób Bethesda opisuje Visora. Jegomościa z pewnością kojarzyć będą osoby, które zjadły zęby na Quake III Arena, choć w stosunku do tamtej jego wersji, zyskał nieco umiejętności.
Jego umiejętnością aktywną jest przeszywający wzrok. Dzięki niemu potrafi przez krótki czas widzieć przez ściany, dzięki czemu zawsze wie, czy jego przeciwnik próbuje złapać go w zasadzkę. Z kolei umiejętność pasywna Visora to konik polny. Mówiąc najprościej: ten tutaj jest piekielnie wręcz szybki.
Na powyższym filmiku widzimy Visora w akcji, ale tak właściwie, to co to za jeden? Z odpowiedzią przychodzi Bethesda:
„Moskiewskie GRU stworzyło Visora w ramach prac nad żołnierzem doskonałym. Niezmordowanym. Pozbawionym uczuć. Niewrażliwym na ból i strach. Jest on naszpikowanym cybernetycznymi ulepszeniami klonem i więcej ma w sobie maszyny niż człowieka” – tłumaczy.
„Maska wypełniona dziwaczną, przegniłą krwią na stałe przymocowana jest do jego twarzy, co pozwala mu widzieć przez materię. To drapieżnik idealny, którego terenem łowieckim są areny Krainy Snu – bez wytchnienia tropi na nich pozostałych czempionów”.
Visor będzie jednym z czempionów dostępnych podczas beta testów, o których niedawno was informowaliśmy. Poznajcie też pozostałych bohaterów: Galenę, Clutcha, Slash, Anarkiego, Scalebearera i Nyx.
Źródło: Bethesda
Komentarze
23A ta kaszana z jakimis mikroplatnosciami oni chyba maja ludzi za idiotow skoro kieruja swoj produkt do generacji Quake 1 = generacji ktora teraz pracuje i musi oszczedzac bo jest bieda z roku na rok wieksza, a dawaja platnosci skierowane dla malych dzieci myslac ze to Call of Duty czy GTA a przeciez rodzice jak zobacza mutanty co sie ino zabijaja nawet autem nie mozna pojezdzic to ani grosza na to dziadostwo nie dadza a my = generacja Quake 1 juz przezylismy yyle gier i multi i mikroplatnosci, ze od wieny z gory juz jakie modele sie przyjma a jakie nie, Quake Champions nie.
Widząc posty pod kolejnymi newsami stwierdzam, że jest tutaj sporo osób które kiedyś grywały w Quakeworld. Scena Q1 nie umarła w Polsce i chętnie przywitamy starych graczy przy okazji weekendowego spotkania.
Tej jesieni party się w centralnej Polsce. Kilka impreze już za nami.
Jeśli ktoś jest zainteresowany zapraszam na:
http://forum.quakeworld.pl/index.php
oraz
https://www.facebook.com/groups/777519512386186/
Więcej szczegółów pod koniec sierpnia, impreza w październiku.
Pozdrawiam
Blokada regionalna, jakim prawem ludzie z EU mają grać z ludźmi z US, czy Azji?
A jak nie blokada regionalna to Ping Limiter kto to widział by mieć ping grubo ponad 100-150? Często znajdzie się błazen z pingiem 200,300 i wyżej, na serwerach EU max ping 100 i koniec.
Ty takiego nie potrafisz ustrzelić a on cię zgarnie dwa razy...
Gra P2W, chcesz bohatera na stałe ? Płać PRAWDZIWY hajs, bo takiego wymaga waluta premium, na kilka dni (chyba 3) można wykupić bohatera bez prawdziwej kasy, ale wtedy trzeba grindować walutę w grze często ukończymy wyzwania, wygramy mecz, wbijemy nowy lvl i uj tak nie przyznają ;)
Ktoś powie " łee to tylko bohaterowie" ale tak się składa ,że ci bohaterowie mają różne statystki, HP, pancerz, szybkość
minimalnie szybsza postać daje przewagę szczególnie przy tym skopanym netcode.
"NIBY" ma się pojawić tryb klasyczny bez tych wszystkich mocy rodem z Overwatch, ale nikt nic nie mówi, każdy milczy , a jak coś powiedzą to pada słowo "soon" albo 6 m-cy po premierze.
Tryb z mocami to niestety porażka, każda postać mają inną ale niestety niektóre mają lepsze a inne gorze i będzie tak jak z Overwatch gdzie Blizzard non stop albo jedną postać ulepsza a inną robi słabszą i tak jest od premiery.z
Graficznie dupki nie urywa, ale lubi chrupnąć na parę sekund albo zaliczyć spadek fps z np. 200 do 40 na te parę sekund co jest absurdalne.
Lubi też gra się zawiesić, wywalić a czasem cały system zawiesić bo nie da się odpalić menadżera zadań, ani na alt+tab nie reaguje ani na alt+f4.
Przegrane mam ponad 200h w becie, w CBT spędziłem więcej czasu niż w alphie która była niewiele gorsza niż to co teraz.
Niestety nie urywa to tyłka, klon TF2, Overwatch z postaciami z Quake grę nie robi ID tylko Saber Interactive, jest to słaby klon z słabą infrastrukturą sieciową , gdzie w takiej grze to nie dopuszczalne, do tego gra nie ma przeglądarki serwerów tylko obsrany matchmaking gdzie gra wrzuca cię gdzie popadnie oraz nie ma dedyków tylko tylko połączenie P2P.
Sam gameplay to nie to, odgłosy broni tandeta, a sam feeling to porażka.
Anyway - gra nie jest nawet troche szybka jak Q3A, na fov 130 ktory tam jak dobrze pamietam jest wbity na start, to wszystko jest PIEKIELNIE SZYBKIE..
Feeling poruszania jest slaby, a dzwiekowo no coz.. chyba faktycznie cos z Q3A zaczerpnieto, ale zaraz zaraz to przeciez bylo dobrych pare lat temu.
Szczerze wolalbym zaplacic za pudelkowa wersje ze wszsytkimi bohaterami jak ma to miejsce w OW niz wypozyczac czy kupowac. Na obecna chwile, nie interesuje mnie juz zadna z powyzszysch opcji.