Twórcy platformy wypowiadają otwartą wojnę użytkownikom blokującym reklamy. Wprowadzone w regulaminie zmiany zaczną obowiązywać od 1 marca.
Z ostatnich danych wynika, iż Spotify może pochwalić się już 207 mln użytkowników. Niektórzy z nich będą mieli wkrótce kiepskie nastroje. Twórcy platformy wypowiadają bowiem otwartą wojnę użytkownikom blokującym reklamy.
W tym momencie po wykryciu tzw. ad blockera konto danego użytkownika jest zawieszane, a na jego adres e-mail trafia stosowne ostrzeżenie. Możliwe są wtedy dwa rozwiązania. Po wyłączeniu aplikacji blokującej reklamy funkcjonalność konta jest przywracana. W przeciwnym wypadku nakładany jest z kolei ban.
Od następnego miesiąca Spotify będzie bardziej restrykcyjne. W przypadku wykrycia oprogramowania blokującego reklamy na koncie danego użytkownika od razu będzie ono banowane. Stosowne zapisy znajdą się oczywiście w regulaminie, zaczną obowiązywać od 1 marca.
Jakiś czas temu Spotify informowało, że sprawa dotyczy około 2% użytkowników (spoza grona abonentów Premium). Blokując reklamy nie zapewniają oni żadnych przychodów dla Spotify i artystów.
Źródło: theinquirer
Komentarze
53Ciekawe czy taka osoba z uśmiechem na twarzy poszłaby do pracy robić charytatywnie...
Jak widać bardzo dochodowe są reklamy w moim przypadku :D
W sumie to dziwię się ludziom który kupują coś z reklam, widać mają bardzo słabą psychikę :)