Fanowska modyfikacja przywraca grafice w Watch Dogs dawny blask. A to jeszcze nie koniec.
Choć sprawa oprawy wizualnej gry Watch Dogs już znacznie ucichła, nikt chyba nie ma wątpliwość, że temat ten będzie powracał jeszcze wiele razy. Przeważnie wiąże się on ze sporymi nerwami, tym razem jednak informacja jest całkiem pozytywna. Użytkownik Guru3D ukrywający się pod pseudonimem TheWorse stworzył modyfikację, dzięki której Watch Dogs wygląda tak dobrze jak podczas pierwszej prezentacji z E3 2012.
Co zostało poprawione przez TheWorse? Między innymi wartości domyślne mgły, cienie powodowane przez reflektory, jakość samej wody, jak również kropel deszczu (większa szczegółowość i zmiana reakcji na światło), mechanika oświetlenia oraz zagęszczenie przechodniów. Dzięki tym zmianom gra Watch Dogs znacznie bardziej przypomina tę z prezentacji sprzed dwóch lat, a nie finalną wersję.
Obecnie mod dostępny jest w wersji 0.6. Głównym minusem są spore problemy z wydajnością. Twórca twierdzi jednak, że wie już jak je rozwiązać i wraz z aktualizacją zwiększonych lagów już nie uświadczymy. Jeśli chcecie sprawdzić modyfikację na „własnej skórze”, możecie pobrać ja klikając w link pod galerią.
Najpierw jednak zachęcamy do zapoznania się ze screenami:
Pobierz: | Rozmiar pliku: 52,22 KB |
Źródło: CVG, VG247, Guru3D
Komentarze
105Proszę uprzejmie zapoznać się z definicją słowa "lag". Z góry dziękuję.
Z WD 2 czy nawet 3 bedzie podobnie, bo Ubi juz zapoweidzialo ze marka bedzie rozwijana - moim zdaniem to swietnie, bo w 2 lub 3 czesci mozemy sie spodziewac wiecej niz 1 miasta + peryferia.
Nie ma nic lepszego niz konkurencja.
Ustawienia minimum, cieniowanie na max, tekstury medium i jest komfortowe 40fps srednio, ze spadkami sporadycznymi do 35 ale tez czesto utrzymuje 45.
Po wgraniu tego moda jest jeszcze lepiej, bo usuwa on efekt przyciec.
Tak wiec, nie rozumiem co ludzie maja do WD majac tak mocny sprzet jak GTX770/R9 290 skoro gra chodzi dobrze, tylko trzeba kazde ustawienie potraktowac indywidualnie a nie wciskac wszedzie na pale "ultra" i plakac ze nie dziala.
Ubisoft Montreal to ludzie od Far Cry, R6,PoP,Splinter Cell i Assassin's Creed
Engine to zlepek engine'u Dunia i Anvil ,oby dwa crapy nie zoptymalizowane ;)
PS. wyszła już wersja 0.7 tego moda graficznego, póki co jeszcze nie instalowałem
Wszystko zmieniło się gdy zrobiłem reinstalacje systemu i wgrałem grę na nowo.
Niby ta sama kopia gry a po ponownej instalacji zaczęły się już opisywane przycięcia podczas jazdy samochodem.
Nie bardzo rozumiem o co w tym chodzi :D
forums.guru3d.com/showthread.php?t=390114
jak to było ostatnio mit obaliłeś ? Ze znalazłeś grę która ma 47fps na mocnym sprzęcie? Moje zdanie nie było wyrwane z kontekstu i nie chodziło konkretnie o grę tylko o sam fakt ze jak coś się tnie na konsoli w poniżej 25 fps to jest super płynne a pc ma spadki do 65 albo do 47 tylko że zmniejszysz jedną rzecz i już masz więcej klatek twoim tokiem rozumowania to nikgy na pececie nie będzie 60 fps bo zawszę będą mody czy kiepska optymalizacja.tylko ty za tępy jestęś
I tylko mi nie pisz o kulturze bo jak się do Ciebie piszę normalnie to nić nie dociera to może tak?
PECETY PANY
KONSOLE DO DOMU
Nie trzeba o żadnych mocach PS4 pisać wystarczy że mamy ładniejszego Infamousa :)
https://www.youtube.com/watch?v=LOVt3TLciIM
pc-towcy łykać to hue hue.
http://restinpc.blogspot.com/2014/06/to-dotyczy-peceta-kogo-to-obchodzi.html
Taką bekę mamy z was że szok :) nadal będę to pisał prowizora pc-towa daje po oczach ech..... wyrzucie ten złom bo szkoda czasu nerwów i kasy na prądożerne wielkie gów......
Fx8230 i r9 290
wszystko na full i bez zacinek (w tle jeszcze google chrome , anty wirus cs go , lol )