Producent chce najwyraźniej poprawić nieco swoje notowania i uspokoić graczy.
Na Watch Dogs czeka naprawdę wielu graczy. Oczekiwania co do tego tytułu są bardzo duże, ale w ostatnim czasie producentowi nieco się oberwało. Najwyraźniej chce on poprawić nieco swoje notowania.
Zamieszanie powstałe w ostatnim czasie związane jest naturalnie z oprawą graficzną gry. Nie brakuje głosów, iż wygląda ona obecnie gorzej, niż podczas pierwszych prezentacji. Chociaż producent temu zaprzeczył i zapewnił, że zwłaszcza na PC jego nadchodzące dzieło wyglądać będzie wyśmienicie, nie wszyscy dawali temu wiarę. Chyba niesłusznie.
Opublikowany został kolejny już materiał wideo promujący grę i tym razem koncentruje się on właśnie na wersji PC. Producent postanowił udowodnić, iż Watch Dogs będzie wyglądać naprawdę ładnie, przynajmniej na komputerach korzystających z kart graficznych nVidia i oferowanych przez takowe dobrodziejstw w postaci HBAO Plus czy TXAA.
Warto pamiętać jednak, że do osiągnięcia powyższych efektów potrzeba będzie nie lada sprzętu. Nie chodzi o same już karty graficzne, ale również inne podzespoły, ponieważ wymagania sprzętowe gry są dość wysokie w każdym niemal elemencie.
Przypominamy, iż Watch Dogs zadebiutuje 27 maja. Gra dostępna będzie nie tylko w wersji na PC, ale również na konsole PlayStation 3 i Xbox 360, a także PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: dsogaming, youtube
Komentarze
70Czekam na screeny, a później na pierwsze recenzje!
PS: Na grafikę najnowszego Wolfenstein-a jakoś niewielu narzeka ;)
To wszystko nie oznacza jednak, że nie będę obiektywny, a taki "Lightning" ma bardzo dużo racji w tym co pisze. Infamous jest ładne, ale na pewno nie zrobioną tak ładnie, jak np. zachwala to ten TLOU13. Autorzy dodali bardzo dobre efekty świetlne, oraz dobre wykonanie postaci i tekstur (te rzeczy widać tam na pierwszy rzut oka), natomiast cała reszta grafiki była chyba robiona jeszcze z ps3.
-fatalny wygląd wody
-ostre ale płaskie tekstury (nawet na ps3 takie uncharted miało imitacje wystających tekstur)
-bardzo drastyczny LOD bydynków, gdzie dosłownie budynek po drugiej stronie ulicy zaczyna już nieładnie wytracać detale i wygląda jak zwykły sześcian
-wykonanie aut i obiektów w grze
-jest filtr obniżający rozdzielczość rodem z gta 4 w wersji na ps3 (w gta 4 na pc można to było wyłączyć, jak również przy gta 5 tego już nie było). Te wszystkie budynki w oddali są dosłownie zawsze rozmazane i coś takiego potrafi mnie bardziej zdegustować, niż np. zagranie w grę z 2002 (tyle że w wysokiej rozdzielczości).
Dla mnie grafika w większości nowych gier jest zadowalająca.
Powinni się skupić na grywalności, klimacie, fabule.
Grafika jest ważna , ale bez przesady.
Także czekam na Watch Dogs !
A to jest dopiero początek pierwsza generacja gier na PS4 itd....
I gdzie ta miażdżąca grafika na pc :)
na dispalacement mapping w grze z otwartym światem nie ma co liczyc w najblizszej przyszlosci. Jest normal mapping i ciezko bedzie zrobic DM czy POM na ps4.
a woda moim zdaniem zła nie jest:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t31.0-8/1899338_1418082378447695_1525868950_o.jpg
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t31.0-8/p417x417/861375_1417204415202158_1770629469_o.jpg
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t31.0-8/1978508_1417204471868819_633039276_o.jpg