Ciekawy (i zabawny) eksperyment Ubisoftu.
Marketingowcy ze studia Ubisoft nie raz i nie dwa pokazywali już, że promować gry, to oni potrafią. Obok ich ostatniej akcji trudno przejść obojętnie, a nawet jeżeli, to naprawdę byłoby szkoda. Postanowili oni bowiem sprawdzić, jaka byłaby reakcja zwykłych ludzi na hakerskie triki, które stanowić będą podstawę zabawy w grze Watch Dogs.
Tym razem, zamiast serwować nam kolejny standardowy zwiastun, studio Ubisoft zdecydowało się przenieść akcję gry Watch Dogs do świata realnego. Umiejętności hakerskich – takich jak gaszenie latarni – mimo to nie zabrakło, ale dla odmiany oddane zostały one w ręce zwykłych, niczego nie spodziewających się przechodniów w Los Angeles.
Całość wyszła naprawdę zabawnie i za to należy się zarówno pomysłodawcom, jak i odtwórcom ogromny plus. Zaskoczenie malujące się na twarzach „przypadkowych hakerów” – bezcenne.
Słowa jednak słowami – zobaczcie sami:
Aby dopełnić całości dodajmy, że premiera gry Watch Dogs odbędzie się już 27 maja, a platformami docelowymi są komputery osobiste, jak również konsole Xbox One i 360 oraz PlayStation 4 i 3.
Źródło: YouTube/Ubisoft
Komentarze
19W końcu ktoś ruszył głową, oby więcej takich promocji :)
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/ubisoft-wyniki-finansowe-2013-2014-strata.html
Jednak mnie ten tytuł (jak narazie?) nie interesuje.