WD wydłuża gwarancję
Firma Western Digital wprowadza w Polsce nowe usługi serwisowe dla wybranych dysków twardych. Są to dwa pilotażowo oferowane pakiety, które zapewne wielu mogą przypaść do gustu.
Pierwszy z nich to WD Care Rozszerzona Gwarancja. Pozwoli on użytkownikom na wydłużenie okresu gwarancji ze standardowo oferowanych 2 do 3 lat. Koszt takiej przyjemności wyniesie 27,90 zł.
Drugi z oferowanych pakietów to WD Care Ekspresowa Obsługa RMA. Ma on, prócz wydłużenia okresu gwarancji, zagwarantować błyskawiczną wymianę wadliwego produktu na nowy. W praktyce trwać ma to nie dłużej niż 2 dni robocze. Poza tym wszelkie kontakty z serwisem odbywać mają się bez problemów w języku polskim. Tutaj koszt jest jednak nieco większy - 49,90 zł.
Usługi dotyczą dysków twardych WD Caviar Green, WD Caviar Blue lub WD Scorpio Blue, które zostały wyprodukowane po 1 stycznia 2012 roku. Aktywować należy je w dowolnym momencie podczas trwania standardowej gwarancji producenta, nie później jednak niż w ciągu 30 dni od daty zakupu wybranego pakietu.
Dla zainteresowanych przygotowany został specjalny formularz, dzięki któremu cały proces aktywacji wybranego pakietu ma być niezwykle prosty i szybki.
Więcej o firmie WD i jej produktach:
- Western Digital zamyka fabrykę dysków w Tajlandii z powodu powodzi
- Western Digital i Seagate wstrzymały produkcję HDD, ceny rosną
- Western Digital przegrał z Seagate - 525 mln $ kary za tajemnice firmowe
- WD 2go i Photos: stwórz własną darmową "chmurę"
- WD My Passport 2 TB: pierwszy tak pojemny przenośny 2,5" dysk HDD USB 3.0
Źródło: inf.prasowa
Komentarze
14No ale specjalnie dla klienta można dokupić trzeci rok gwarancji :|
Wolałbym ubezpieczenie w tej cenie na odzyskanie danych niż gwarancję nowego dysku... osobiste dane więcej są warte niż dodatkowy rok... wiem, można backup'ować ale w niektórych przypadkach jest ciężko się do tego codziennego procesu zabrać.
Na ziemi jest 1G, więc jak wyrzucę dysk za okno to nic nie powinno się mu stać ;)