BT (British Telecom) uważa, że dobrze jest rozmawiać, ale właściciele iPhone'ów wolą surfować po sieci, wysyłać maile i słuchać muzyki. Przeprowadzone badania wykazały, że posiadacze tych gadżetów spędzają o wiele mniej czasu rozmawiając niż użytkownicy innch telefonów komórkowych.
Według analityka z firmy iSuppli, 70 procent całego czasu spędzonego przez użytkowników innych telefonów niż iPhone przypada na rozmowy głosowe. Jednak gdy analityk zbadał jak wygląda ta kwestia w przypaku amerykańskich użytkowników iPhone'a, okazało się, że na rozmowy poświęcają oni 46.5 procent czasu.
Jak wynika z badań, użytkownicy iPhone'ów bardzo często korzystają z internetu. Na takie wykorzystanie telefonu przypada odpowiednio 12.1 i 2.4 procent całego czasu w przypadku iPhone'owców i użytkowników pozostałych telefonów.
Również e-mail jest bardzo popularny wśród iPhone'owców 10.4 procent czasu z iPhonem w ręku poświęcony jest właśnie na kontrolowanie skrzynek pocztowych lub wysyłanie maili. Dla porównania pozostali użytkownicy przeznaczają na te same zadania zaledwie 2.8 procent czasu.
W związku z tym, że iPhone to także zintegrowany iPod, nie ma się co dziwić, że słuchanie muzyki zabiera 11.9 procent czasu poświęconego na zabawę telefonem. W przypadku użytkowników innych telefonów, muzyka rozbrzmiewa tylko przez 2.5 procent czasu.
Greg Sheppard z iSuppli powiedział, że liczby te dowodzą, że "Apple stworzył produkt, który użytkownicy lubią wykorzystywać do różnych zadań."
Właściciele iPhone'ów ubożeją z miesiąca na miesiąc, ponieważ niezależne badanie, przeprowadzone przez firmę Rubicon, wykazało że przeciętny rachunek za telefon komórkowy rośnie rocznie o około 25 procent.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!