World of Warcraft: Mists of Pandaria - data premiery i ceny czwartego rozszerzenia gry
Pandami zagramy we wrześniu
Blizzard ogłosił oficjalną datę premiery czwartego rozszerzenia do jednej z najpopularniejszych gier typu MMORPG – World of Warcraft.
Mists of Pandaria, bo taki tytuł nosi czwarte oficjalne rozszerzenie do słynnego World of Warcraft, wniesie naprawdę dużo nowości. Wśród nich zupełnie nowa klasa – mnich. Będzie ona oferować trzy specjalizacje, mianowicie healer, DPS lub tank i będzie dostępna dla wszystkich ras oprócz worgenów i goblinów. Będzie także zupełnie nowa rasa – tytułowi Pandareni.
To nie koniec nowości, jakie zaoferuje Mists of Pandaria. Dojdą dwa nowe pola bitewne (na kontynencie Pandarenów oraz w Stranglethorn Valley) oraz jedną arenę. W samej rozgrywce zmianom ulegną systemy umiejętności i uzyskiwania łupów oraz dojdą „scenariusze”. Te ostatnie będą zadaniami dla większej liczbie graczy – na początek Blizzard przygotował 5 takich scenariuszy.
Rozszerzenie będzie dostępne w dwóch wersjach – standardowej i cyfrowej deluxe. Za tę pierwszą w przedsprzedaży zapłacimy 34,99 euro (czyli około 145 złotych). Cyfrowa wersja deluxe natomiast, która poza samym rozszerzeniem dodaje nowego, latającego wierzchowca oraz znaki i portrety do Diablo III oraz StarCrafta II, kosztować będzie 49,99 euro (ok. 220 złotych).
Jak oficjalnie zostało to potwierdzone przez Blizzard – World of Warcraft: Mists of Pandaria ukaże się już 25 września bieżącego roku w wersjach przeznaczonych dla użytkowników pecetów i Maców.
Więcej o World of Warcraft:
- World of WarCraft: Mists of Pandaria Beta - zobacz gameplay gry
- World of Warcraft: Mists of Pandaria - cztery nowe strefy (trailery)
- World of WarCraft traci graczy - Blizzard zwalnia setki pracowników
- SteelSeries World of Warcraft: bezprzewodowa mysz dla graczy MMO - cena i specyfikacja
Źródło: VR-Zone, Blizzard
Komentarze
6490% dotychczasowych komentarzy to same brednie az sie zastanawiam czy te osoby wogole graly w ta produkcje czy tylko slinily sie ogladajac gameplaye na YouTube. Kazdy dodatek wnosil same usprawnienia do gry poprawial balans postaci skille gildijne poprawe interfejsu usprawnienie systemu pvp Areny i RBG.
W MOPIE czekaja nas kolejne usprawnienia i wiekszy balans postaci wprowadzaja do przedmiotow statystyke PvP Power co jeszcze bardziej poprawi grywalnosc na pvp poniewaz itemy pve nie bede ingerowaly w pvp. Zostanie wprowadzony nowy system levelowania postaci poniewaz kazdy pewnie wie jak na wiekszosci lokacji jest nudo poniewaz expi z nami mala liczba graczy dlatego w mopie bedziemy expic nie tylko z naszym realmem lecz z caly serwerem do ktorego wlicza sie kilanascie realmow.
Na koniec wypowiem sie jeszcze raz co do balansu postaci poniewaz jestem doswiadczonym graczem pvp i multi gladiatorem.
Nie mowcie mi ze w TBC i LK byl wieszy balans bo guzik prawda.
TBC=OP Warrior ktory wygrywal 3v1,Bron legendary ktora niszczyla na bg 90% postaci na 3 hity.
LK=Warrior ktory niszczyl pod prota na 2v2 i solo osiagal ponad 2k rata. Pamietacie by cos takiego mialo miejsce w cata?
bardzo malo setupow liczacych sie w arenowym rankingu jak np Destro, Ele, HPala w ktorym możecie nukenąć jednego z przeciwników w ciągu global cd.
To by bylo narazie na tyle pozdrawiam gameplayow i haterow
Nie tylko BL, ale i inni producencie zrobili się pazerni na kasę czego przykładem mogą być DLC, opóźnianie wydawania gier, polityka w stosunku do gracza itp.
Nie będę tu reklamował innych gier ale radzę się rozejrzeć, na rynku majaczy kilka naprawdę ciekawych tytułów, nie zamierzam tracić czasu i kasy na dziecinadę jaką stał się WoW.
WoW się skończył na TBC, LK był jeszcze jako tako klimatyczny ale mnie już zmęczył. Wróciłem przy Cata i po miesiącu dałem sobie na spokój. Teraz nie mam zamiaru powtórzyć już tego błędu.
Bo może zaraz jak się skończy beta dodatku do WoWa to zacznie się w końcu beta HotS :)
pogoń za lvlem i gear score...