Polacy uwielbiają markę Xiaomi, na punkcie której zwariował zresztą cały świat. Jej właściciele odpowiadają na tę „miłość”, rozszerzając sieć punktów stacjonarnych kierowanych do jej fanów. Do końca tego roku będzie ich już 45!
Sklepy Xiaomi - dystrybutor rozszerza sieć punktów stacjonarnych
Dopiero w przyszłym roku chiński producent będzie świętował swoje dziesięciolecie. Już teraz jednak najróżniejsze gadżety, a przede wszystkim smartfony Xiaomi są dla wielu z nas naturalnym wyborem – za nieszczególnie duże pieniądze oferują bowiem bardzo duże możliwości, a przy tym są całkiem solidnie wykonane. Równocześnie jest to marka, której właściciele chcą, by kojarzyła się z wysoką klasą, stąd też między innymi specjalne punkty w galeriach handlowych, zupełnie jak te otwierane przez Apple czy Samsung.
Rdzeniem sieci tych punktów są tak zwane Mi Stores, czyli (otwierane od dwóch lat) salony w galeriach, w których można zobaczyć i kupić produkty Xiaomi. Aktualnie są one obecne w 11 polskich miastach: w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Rzeszowie, Szczecinie, Olsztynie, Lublinie, Białymstoku i Gdyni, a wkrótce gości zacznie przyjmować sklep w Gdańsku. To jednak dopiero początek, bo…
Xiaomi Mi Points - strefa marki w dużych sklepach
Na przełomie listopada i grudnia otwartych zostanie aż 30 punktów o nazwie Mi Points. To mniejsze przestrzenie poświęcone produktom marki Xiaomi, a konkretnie: specjalne strefy wydzielone w istniejących już sklepach z elektroniką. W tych miejscach będzie można zobaczyć i kupić urządzenia marki Xiaomi, a także osobiście odebrać produkty, które kupimy w sklepie internetowym mi-home.pl.
Lista miast (w kolejności alfabetycznej) przedstawia się następująco: Biała Podlaska, Białystok, Brodnica, Częstochowa, Darłowo, Garwolin, Gdynia, Kamień Pomorski, Kostrzyn nad Odrą, Koszalin, Kraków, Kutno, Lębork, Łowicz, Łódź, Ostrów Wielkopolski, Płock, Płońsk, Poznań, Przemyśl, Pyrzyce, Rzeszów, Siedlce, Sławno, Strzelce Krajeńskie, Szczecin, Środa Wielkopolska, Zduńska Wola, Złotów, Żuromin.
Xiaomi to marka, której nie można lekceważyć
Stawiając kolejne salony i punkty sprzedaży, marka Xiaomi dba o to, by świadomość i rozpoznawalność w społeczeństwie była jak największa. Niewątpliwie jest to zadanie, które może się udać. A wy lubicie takie strefy czy wolicie jednak klasyczne elektromarkety, w którym sprzęt różnych producentów znajduje się obok siebie?
Źródło: Xiaomi, First PR, informacja własna
Warto zobaczyć również inne newsy o urządzeniach Xiaomi:
- Black Week w Mi Store - Xiaomi tnie ceny smartfonów i nie tylko
- Supertania opaska Xiaomi Mi Band 3i - oto czym różni się od trójki i czwórki
- Zacznij już pisać list do Świętego Mikołaja - polska premiera Xiaomi Mi Note 10
Komentarze
6