Inwestycja w umowę z UEFA może się szybko zwrócić.
W maju informowaliśmy o nowej umowie zawartej pomiędzy Sony i UEFA. Zaczęła ona już obowiązywać, a japoński producent nie mógł wyobrazić sobie chyba na to lepszego momentu.
Sony przez trzy kolejne lata będzie jednym z oficjalnych partnerów Ligi Mistrzów UEFA i przez ten czas reklamować chce swoje mobilne produkty z linii Sony Xperia. Rozpoczęcie tegorocznego sezonu wprawdzie jeszcze przed nami, ale we wtorek rozegrany został mecz o Superpuchar Europy i już on pokazał, jak Sony wykorzystać chce swoją szansę.
Reklam nie dało się nie zauważyć, ponieważ bardzo często pojawiały się na bandach okalających boisko. Widniały tam nie tylko wzmianko i samej marce Xperia, ale również konkretny model - obecny flagowiec Xperia Z3+.
Nie jest tajemnicą, że zarówno mecze o Superpuchar Europy jak i pojedynki w ramach Ligii Mistrzów cieszą się ogromną popularnością i śledzone są przez kibiców nie tylko w Europie. Inwestycja we wspomnianą umowę z UEFA może się zatem zwrócić, a mające ostatnio sporą zadyszkę Sony ma dzięki temu szansę na lepsze czasy. Jak wiadomo, reklama dźwignią handlu.
Swoją drogą, sam mecz okazał się niezwykle interesujący, a niektórzy nie wahają się nawet określać go mianem szalonego. Ostatecznie skończyło się zwycięstwem faworyzowanej Barcelony, ale dopiero po dogrywce i wyniku 5:4.
Źródło: phonearena
Komentarze
7