Choć Polski internet ma się dobrze i - co jest godne podziwu - sam stworzył kilka bardzo mocnych marek, nie zapominają o nas też zachodnie firmy.
Warto przeczytać: | |
Bardzo często "atak na Polskę" kończy się wielkim sukcesem - podają pierwszy z boku przykład Google, Groupona, Facebooka albo Wikipedii. Niestety - równie często uznana na zachodzie marka nie potrafi sprostać silnym, często rodzimym markom. Tak brutalnie przeliczył się m.in. portal AOL oraz bardzo liczący na sukces eBay.
Trzeba jednak uczciwie przyznać, że tak cherlawego wejścia jak w przypadku Yahoo!, chyba jeszcze nie mieliśmy. Firma jeszcze kilka lat temu będąca absolutnym gigantem i liderem internetu, obecnie ma się zdecydowanie gorzej, a mimo to walczy o kolejne rynki. Polska edycja portalu nie będzie mieć jednak żadnej promocji - w wywiadzie dla Wirtualnych Mediów mówi przedstawiciel, Bartłomiej Swojak.
Yahoo! Polska nie stawia też na autorską treść, póki co planuje pozyskiwać ją od swoich zewnętrznych partnerów. Czym zatem firma wyróżni się na polskim rynku? Nie wiadomo, a ze wspomnianego wywiadu wynika, że nie warto robić sobie jakichkolwiek nadziei. Pajęczy zmysł podpowiada, że z tej mąki chleba nie będzie...
Źródło: Wirtualne Media
Polecamy artykuły: | ||
Produkt Roku 2010/2011 - wybór czytelników | Easter Eggs, czyli jaja w grach | Testy laptopów: 20 modeli na każdą kieszeń |
Komentarze
13Moim zdaniem ta strona w Polsce będzie na marginesie, odsyłać do innych portali to każdy potrafi
Macie refleks, kurna...