Test procesora w 3DMark 11 wskazuje na przewagę serii FX-63xx nad konkurentami z podobnej półki cenowej. Sam test polega jednak na generowanie efektów fizycznych przy użyciu wszystkich dostępnych wątków i wynik nie determinuje wydajności CPU w procesie generowania grafiki.
3DMark 11:Performance – Physics
[punkty] Radeon HD 7970
OC AMD FX-6350 4,6 GHz | 6309 |
AMD FX-6350 3,9-4,2GHz (3M/6T) | 5720 |
AMD FX-6300 3,5-4,1GHz (3M/6T) | 5198 |
Core i3 3240 3,4GHz (2C/4T) | 4597 |
Core i3 3225 3,3GHz (2C/4T) | 4384 |
Core i3 2100 3,1GHz (2C/4T) | 4057 |
AMD A10-5800K 3,9-4,2GHz (2M/4T) | 4020 |
AMD FX-4130 3,8-3,9GHz (2M/4T) | 3767 |
AMD FX-4100 3,6-3,8GHz (2M/4T) | 3675 |
Testujemy gry w jak najbardziej rzeczywistych ustawieniach, tak aby wyniki były jak najbardziej realne. Miejsca testowe są wybrane wśród typowych lokacji dla danej gry.
Wiedźmin 2 – 1680 x 1050
[kl./s] ustawienia wysokie
OC AMD FX-6350 | 87
68 |
Core i3 3240 3,4GHz (2C/4T) | 83
61 |
AMD FX-6350 3,9-4,2GHz (3M/6T) | 83
59 |
Core i3 3225 3,3GHz (2C/4T) | 82
59 |
Core i3 2100 3,1GHz (2C/4T) | 79
54 |
AMD FX-6300 3,5-4,1GHz (3M/6T) | 79
58 |
AMD A10-5800K 3,9-4,2GHz (2M/4T) | 75
50 |
AMD FX-4130 3,8-3,9GHz (2M/4T) | 73
49 |
AMD FX-4100 3,6-3,8GHz (2M/4T) | 72
47 |
| średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę |
Wiedźmin 2 – 1920 x 1080
[kl./s] ustawienia wysokie
OC AMD FX-6350 | 78
67 |
Core i3 3240 3,4GHz (2C/4T) | 76
58 |
AMD FX-6350 3,9-4,2GHz (3M/6T) | 76
58 |
Core i3 3225 3,3GHz (2C/4T) | 75
57 |
AMD FX-6300 3,5-4,1GHz (3M/6T) | 74
56 |
Core i3 2100 3,1GHz (2C/4T) | 71
50 |
AMD A10-5800K 3,9-4,2GHz (2M/4T) | 70
48 |
AMD FX-4130 3,8-3,9GHz (2M/4T) | 67
45 |
AMD FX-4100 3,6-3,8GHz (2M/4T) | 67
44 |
| średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę |
Standardowo działający AMD FX-6350 sprawuje się w tej grze praktycznie tak samo dobrze jak Core i3 3240. Podkręcenie pozwala jeszcze polepszyć ten wynik, zwłaszcza ilość minimalnych klatek na sekundę.
Dishonored – 1920 x 1080
[kl./s] ustawienia maksymalne, MLAA
Core i3 3240 3,4GHz (2C/4T) | 123
94 |
Core i3 3225 3,3GHz (2C/4T) | 121
91 |
OC AMD FX-6350 | 120
83 |
Core i3 2100 3,1GHz (2C/4T) | 119
81 |
AMD FX-6350 3,9-4,2GHz (3M/6T) | 118
79 |
AMD FX-6300 3,5-4,1GHz (3M/6T) | 116
76 |
AMD A10-5800K 3,9-4,2GHz (2M/4T) | 109
70 |
AMD FX-4130 3,8-3,9GHz (2M/4T) | 106
71 |
AMD FX-4100 3,6-3,8GHz (2M/4T) | 105
67 |
| średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę |
Z kolei Dishonored preferuje procesory Intela. Różnice pomiędzy standardowo działającym AMD FX-6350 nie są jednak duże.
The Last Remnant – 1280 x 720
[średnie kl./s]
OC AMD FX-6350 | 220 |
Core i3 3240 3,4GHz (2C/4T) | 210 |
Core i3 3225 3,3GHz (2C/4T) | 206 |
AMD FX-6350 3,9-4,2GHz (3M/6T) | 205 |
AMD FX-6300 3,5-4,1GHz (3M/6T) | 195 |
Core i3 2100 3,1GHz (2C/4T) | 189 |
AMD A10-5800K 3,9-4,2GHz (2M/4T) | 169 |
AMD FX-4130 3,8-3,9GHz (2M/4T) | 169 |
AMD FX-4100 3,6-3,8GHz (2M/4T) | 166 |
The Last Remnant – 1920 x 1080
[średnie kl./s]
OC AMD FX-6350 | 190 |
Core i3 3240 3,4GHz (2C/4T) | 183 |
AMD FX-6350 3,9-4,2GHz (3M/6T) | 181 |
Core i3 3225 3,3GHz (2C/4T) | 181 |
Core i3 2100 3,1GHz (2C/4T) | 179 |
AMD FX-6300 3,5-4,1GHz (3M/6T) | 170 |
AMD FX-4130 3,8-3,9GHz (2M/4T) | 155 |
AMD A10-5800K 3,9-4,2GHz (2M/4T) | 154 |
AMD FX-4100 3,6-3,8GHz (2M/4T) | 152 |
Również w starszej produkcji, wykorzystującej silnik Unreal Engine jaką jest The Last Remnant, wyniki FX 6350 nie odbiegają zbytnio od Core i3 Ivy Bridge.