
Na początek porównaliśmy wydajność Brazos, Brazos 2.0 oraz Kabini za pomocą benchmarka Resident Evil 5. Wykorzystaliśmy rozdzielczość 1280×720 i niskie ustawienia grafiki.
Wzrost wydajności jest imponujący. Wpływ na to ma nie tylko szybszy układ graficzny, ale i rdzenie procesora, które w przypadku Brazos/Brazos 2.0 mogły spowalniać działania GPU.
Framerate podczas realnej rozgrywki utrzymuje się na poziomie około 40 klatek na sekundę, co jest znakomitym wynikiem jak na APU o TDP 15 W.
Darkness II -1280 x 720
[kl./s] - ustawienia minimalne
Kabini (A4-5000) | ![]() ![]() |
Brazos 2.0 (E2-1800) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Podczas realnej rozgrywki w FPS The Darkness II Kabini jest średnio szybsze o 10 klatek na sekundę.
Resident Evil Revelations -1280 x 720
[kl./s] - ustawienia minimalne
1280 x 720 | ![]() ![]() |
1680 x 1050 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Nie mogliśmy oprzeć się pokusie, by sprawdzić działanie APU na najnowszej odsłonie Resident Evil (wersja demo). Rozgrywka w rozdzielczości 1280×720 była jak najbardziej możliwa, jednak wykorzystanie 1680×1050 powodowało wyraźny spadek szybkości.