BattleField: Bad Company 2
Świat gry osadzono na silniku graficznym Frosbite. Grafika może być generowana w: DirectX 9, 10 lub 11 - w zależności od posiadanego przez nas układu graficznego. Jakość grafiki stoi na wysokim poziomie, cały otaczający nas świat jest szczegółowy i wykonany z dużą starannością, choć nie uniknięto miejsc ze słabszą jakością tekstur.
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1024x768, Maks. Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | ![]() ![]() |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | ![]() ![]() |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | ![]() ![]() |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | ![]() ![]() |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | ![]() ![]() |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900)* | ![]() ![]() |
MSI GT 240 512MB (550/900)* | ![]() ![]() |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800)* | ![]() ![]() |
MSI GT 210 512MB (589/499)* | ![]() ![]() |
*DX10 | |
![]() ![]() |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1280x1024, Maks. Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | ![]() ![]() |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | ![]() ![]() |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | ![]() ![]() |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | ![]() ![]() |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900)* | ![]() ![]() |
MSI GT 240 512MB (550/900)* | ![]() ![]() |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800)* | ![]() ![]() |
MSI GT 210 512MB (589/499)* | ![]() ![]() |
*DX10 | |
![]() ![]() |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | ![]() ![]() |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | ![]() ![]() |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | ![]() ![]() |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | ![]() ![]() |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900)* | ![]() ![]() |
MSI GT 240 512MB (550/900)* | ![]() ![]() |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800)* | ![]() ![]() |
MSI GT 210 512MB (589/499)* | ![]() ![]() |
*DX10 | |
![]() ![]() |
Druga część gry BattleField: Bad Company sprawiła sporo problemów trójce bohaterów artykułu. W przypadku modeli HD 6670 i 6570 odpowiedni komfort w czasie grania zauważyliśmy tylko w niższych rozdzielczościach: 1024x768 i 1280x1024. Jeśli chodzi o najwolniejszego Radeona z całej stawki, jedynym słusznym trybem pozostaje 1024x768, ale o superpłynności można zapomnieć.
Crysis
Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis - DX9
1024x768, Wysokie Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | ![]() ![]() |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | ![]() ![]() |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
MSI GT 240 512MB (550/900) | ![]() ![]() |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | ![]() ![]() |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800) | ![]() ![]() |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | ![]() ![]() |
MSI GT 210 512MB (589/499) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis - DX9
1280x1024, Wysokie Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | ![]() ![]() |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | ![]() ![]() |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | ![]() ![]() |
MSI GT 240 512MB (550/900) | ![]() ![]() |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | ![]() ![]() |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800) | ![]() ![]() |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | ![]() ![]() |
MSI GT 210 512MB (589/499) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis - DX9
1680x1050, Wysokie Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | ![]() ![]() |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | ![]() ![]() |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | ![]() ![]() |
MSI GT 240 512MB (550/900) | ![]() ![]() |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | ![]() ![]() |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | ![]() ![]() |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800) | ![]() ![]() |
MSI GT 210 512MB (589/499) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis w niższych detalach działał bardzo dobrze, ale jedynie w najniższej z używanych przez nas rozdzielczości obrazu – 1024x768. W wyższej można próbować sił, ale w momentach walki z wrogiem ilość wyświetlanych kl./s mocno spada. Grywalność na Radeonie 6450 jest bardzo słaba, choć karta wykazuje się większą wydajnością niż GeForce GT 220 z pamięcią DDR3.
CMR: DiRT 2
Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11.
CMR: DiRT 2 - DX11 - Chorwacja
1024x768, Maks. Detale
MSI GTS 450 512MB (850/902) | ![]() ![]() |
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | ![]() ![]() |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | ![]() ![]() |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | ![]() ![]() |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | ![]() ![]() |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900)* | ![]() ![]() |
MSI GT 240 512MB (550/900)* | ![]() ![]() |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800)* | ![]() ![]() |
MSI GT 210 512MB (589/499)* | ![]() ![]() |
*DX9 | |
![]() ![]() |
CMR: DiRT 2 - DX11 - Chorwacja
1280x1024, Maks. Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | ![]() ![]() |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | ![]() ![]() |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | ![]() ![]() |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | ![]() ![]() |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | ![]() ![]() |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900)* | ![]() ![]() |
MSI GT 240 512MB (550/900)* | ![]() ![]() |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800)* | ![]() ![]() |
MSI GT 210 512MB (589/499)* | ![]() ![]() |
*DX9 | |
![]() ![]() |
CMR: DiRT 2 - DX11 - Chorwacja
1680x1050, Maks. Detale
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
MSI GTS 450 512MB (850/902) | ![]() ![]() |
HIS HD 5750 512MB (700/1150) | ![]() ![]() |
ASUS Radeon 6670 1GB (810/1000) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 6670 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5670 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6570 512MB (650/1000) | ![]() ![]() |
MSI GT 430 1GB (785/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5570 1GB (670/800) | ![]() ![]() |
AMD Raden 6450 512MB (750/900) | ![]() ![]() |
Gigabyte 9800GT 1GB (600/900)* | ![]() ![]() |
MSI GT 240 512MB (550/900)* | ![]() ![]() |
Gigabyte GT 220 1GB (720/800)* | ![]() ![]() |
MSI GT 210 512MB (589/499)* | ![]() ![]() |
*DX9 | |
![]() ![]() |
CMR: DiRT 2 działał co najmniej dobrze na Radeonie 6570 i Radeonie 6670. Podnosząc rozdzielczość obrazu do 1680x1050 pikseli, mocniejszy HD 6670 nadal oferował wystarczającą do swobodnej gry wydajność. Model HD 6450 jest wyraźnie wolniejszy i w tym przypadku pogramy jedynie w najniższej rozdzielczości obrazu. Konkurencyjne akceleratory GeForce nie wyświetlają grafiki w DX11, a DX9, dzięki czemu zyskują na szybkości. Jedynym godnym rywalem dla nowych Radeonów jest GeForce GT 430 (na naszych wykresach w wersji O/C).