Poniższe testy mają na celu pokazanie jak popularne gry działają na APU AMD, oraz jaki wpływ na wydajność ma taktowanie pamięci RAM. Testy AMD A10-6800K wykonaliśmy w trzech ustawieniach:
- ustawienia z RAM 1333 MHz
- ustawienia z RAM 1866 MHz
- ustawienia z RAM 2133 MHz
DiRT: Showdown – 1920 x 1080
[kl./s] medium, AA x0
A10-6800K – 2133 MHz | 44 36 |
A10-6800K – 1866 MHz | 40 35 |
A10-5800K – 1866 MHz | 40 33 |
A10-5700 – 1866 MHz | 39 32 |
A10-6800K – 1333 MHz | 34 28 |
A8-5600K – 1866 MHz | 33 27 |
A10-5800K – 1333 MHz | 33 27 |
A10-5700 – 1333 MHz | 33 27 |
A8-5600K – 1333 MHz | 29 24 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
DiRT: Showdown – 1680 x 1080
[kl./s] medium, AA x0
A10-6800K – 2133 MHz | 49 41 |
A10-6800K – 1866 MHz | 45 38 |
A10-5800K – 1866 MHz | 45 37 |
A10-5700 – 1866 MHz | 42 34 |
A10-6800K – 1333 MHz | 38 31 |
A8-5600K – 1866 MHz | 37 31 |
A10-5800K – 1333 MHz | 37 30 |
A10-5700 – 1333 MHz | 37 30 |
A8-5600K – 1333 MHz | 32 26 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
DiRT: Showdown – 1280 x 720
[kl./s] medium, AA x0
A10-6800K – 2133 MHz | 73 57 |
A10-6800K – 1866 MHz | 66 48 |
A10-5800K – 1866 MHz | 65 47 |
A8-5600K – 1866 MHz | 58 46 |
A10-6800K – 1333 MHz | 57 45 |
A10-5800K – 1333 MHz | 57 42 |
A10-5700 – 1866 MHz | 52 38 |
A8-5600K – 1333 MHz | 51 39 |
A10-5700 – 1333MHz | 50 35 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
A10-6800K z pamięciami 1866 MHz zwykle zalicza minimalnie lepszy wynik od A10-5800K – głównie w przypadku minimalnych klatek na sekundę. Pamięci 2133 MHz pozwalają Richlandowi rozpędzić się jeszcze bardziej.
Sleeping Dogs – 1920 x 1080
[kl./s] niskie, AA x0
A10-6800K – 2133 MHz | 33 25 |
A10-6800K – 1866 MHz | 29 24 |
A10-5800K – 1866 MHz | 29 22 |
A10-5700 – 1866 MHz | 28 20 |
A8-5600K – 1866 MHz | 27 19 |
A10-6800K – 1333 MHz | 24 22 |
A10-5800K – 1333 MHz | 23 20 |
A10-5700 – 1333 MHz | 23 18 |
A8-5600K – 1333 MHz | 22 17 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Sleeping Dogs – 1680 x 1080
[kl./s] niskie, AA x0
A10-6800K – 2133 MHz | 37 29 |
A10-6800K – 1866 MHz | 33 25 |
A10-5800K – 1866 MHz | 33 28 |
A10-5700 – 1866 MHz | 32 25 |
A8-5600K – 1866 MHz | 31 24 |
A10-6800K – 1333 MHz | 27 23 |
A10-5800K – 1333 MHz | 27 22 |
A10-5700 – 1333MHz | 26 19 |
A8-5600K – 1333 MHz | 25 21 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Sleeping Dogs – 1280 x 720
[kl./s] niskie, AA x0
A10-6800K – 2133 MHz | 61 46 |
A10-6800K – 1866 MHz | 54 44 |
A10-5800K – 1866 MHz | 54 39 |
A10-5700 – 1866 MHz | 52 34 |
A8-5600K – 1866 MHz | 51 33 |
A10-6800K – 1333 MHz | 44 38 |
A10-5800K – 1333 MHz | 44 33 |
A10-5700 – 1333 MHz | 43 33 |
A8-5600K – 1333 MHz | 42 30 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Sleeping Dogs serwuje nam powtórkę - przy użyciu RAM 1866 MHz w porównaniu do A10-5800K zyskujemy większą liczbę minimalnych klatek na sekundę, co jest niewątpliwe dziełem szybszych rdzeni procesora.
ęcie>
Borderlands 2 – 1920 x 1080
[kl./s] niskie
A10-6800K – 2133 MHz | 36 28 |
A10-6800K – 1866 MHz | 30 25 |
A10-5800K – 1866 MHz | 29 23 |
A10-5700 – 1866 MHz | 28 22 |
A10-6800K – 1333 MHz | 27 21 |
A8-5600K – 1866 MHz | 26 21 |
A10-5800K – 1333 MHz | 23 18 |
A10-5700 – 1333 MHz | 22 18 |
A8-5600K – 1333 MHz | 20 15 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Borderlands 2 – 1680 x 1080
[kl./s] niskie
A10-6800K – 2133 MHz | 37 28 |
A10-6800K – 1866 MHz | 33 27 |
A10-5800K – 1866 MHz | 32 26 |
A10-5700 – 1866 MHz | 31 26 |
A8-5600K – 1866 MHz | 29 23 |
A10-6800K – 1333 MHz | 27 23 |
A10-5800K – 1333 MHz | 26 20 |
A10-5700 – 1333 MHz | 24 19 |
A8-5600K – 1333 MHz | 23 19 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Borderlands 2 – 1280 x 720
[kl./s] niskie
A10-6800K – 2133 MHz | 66 50 |
A10-6800K – 1866 MHz | 56 45 |
A10-5800K – 1866 MHz | 54 43 |
A10-5700 – 1866 MHz | 53 41 |
A8-5600K – 1866 MHz | 49 40 |
A10-6800K – 1333 MHz | 47 36 |
A10-5800K – 1333 MHz | 42 34 |
A10-5700 – 1333 MHz | 41 32 |
A8-5600K – 1333 MHz | 39 30 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
W Borderlands 2 Richland wypada nieco lepiej od swego poprzednika, ale dalej nie są to wielkości powalające. Interesujący jest potężny wzrost szybkości działania gry w rozdzielczościach 16:9 i przy użyciu RAM 2133 MHz. Takiego przyśpieszenie nie zaobserwowaliśmy przy użyciu rozdzielczości 16:10.