Wiedźmin 2 – 1280 x 720 (grafika zintegrowana)
[kl./s] ustawienia minimalne
Radeon HD 8670D (A10-6800K) – 2133 MHz | 45 38 |
Radeon HD 8670D (A10-6800K) – 1866 MHz | 42 35 |
Radeon HD 7660D (A10-5800K) – 1866 MHz | 41 34 |
Intel HD 4600 (i5 4670K) – 1866 MHz | 36 30 |
Radeon HD 8670D (A10-6800K) – 1333 MHz | 33 27 |
Radeon HD 7660D (A10-5800K) – 1333 MHz | 32 26 |
Intel HD 4600 (i5 4670K) – 1333 MHz | 31 27 |
Intel HD 4000 (Core i5 3570K) | 26 23 |
Intel HD 4000 (Core i3 3225) | 19 15 |
Intel HD 2500 (Core i5 3470) | 14 12 |
Intel HD 2500 (Core i3 3240) | 13 10 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Przypominamy, że na wykresie znajduje się tylko jeden procesor Intela z nową wersją zintegrowanej grafiki, czyli Core i5 4670K. Jego cena jest prawie dwukrotnie wyższa od topowego modelu Richland. Już wkrótce przetestujemy tańsze modele Core i3 Haswell, wyposażone w nowe zintegrowane układy Intela.
The Last Remnant – 1280 x 720 (grafika zintegrowana)
[średnie kl./s]
Radeon HD 8670D (A10-6800K) | 62 50 |
Radeon HD 7660D (A10-5800K) | 62 49 |
Intel HD 4600 (i5 4670K) | 61 52 |
Radeon HD 6550D (A8-3870K) | 52 45 |
Intel HD 4000 (Core i5 3570K) | 49 45 |
RAM 1866 MHz RAM 1333 MHz |
Topowe modele Trinity, Richland i Intel Haswell idą praktycznie łeb w łeb. Różnica tkwi w cenie.
3DMark06 – wynik ogólny (grafika zintegrowana)
[punkty]
Radeon 8670D (A10-6800K) 2133 MHz | 9999 |
Radeon 8670D (A10-6800K) 1866 MHz | 9047 |
Intel HD 4600 (i5 4670K) | 7968 |
Radeon HD 8670D (A10-6800K) | 7686 |
Radeon HD 7660D (A10-5800K) | 7647 |
Intel HD 4000 (Core i5 3570K) | 6428 |
Radeon HD 6550D (A8-3870K) | 6316 |
Radeon HD 6550D (A8-3850) | 6312 |
Radeon HD 6530D (A6-3650) | 5441 |
Intel HD 4000 (Core i3 3225) | 5272 |
Intel HD 2500 (Core i5 3470) | 4065 |
Intel HD 2500 (Core i3 3240) | 3710 |
Wykorzystanie pamięci 2133 MHz dało nam niemal 10 tysięcy punktów w 3DMark06 – bez żadnego podkręcania. Warto podkreślić, że podobne wyniki osiąga jeszcze niedawno bardzo popularna wśród graczy karta graficzna... Radeon HD 4850. Widać jak ogromny postęp dokonał się na przestreni ostatnich kilku lat w dziedzinie zintegrowanych układów graficznych.