
3DMark
Fire Strike
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() |
Asus GTX 670 DCU Mini 2GB (928/1502) | ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() |
Pierwsza runda to 3DMark, którego ostatnia edycja wyciska z kart graficznych wszystkie soki. Bohater artykułu ukończył benchmark z wynikiem blisko 5,8 tys. punktów. Nieźle jak na kartę do mini PC.
Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Asus GTX 670 DCU Mini 2GB (928/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Asus GeForce GTX 670 DCU Mini nieźle spisał się również w Crysis 3, gdzie generował całkiem płynny obraz i był niewiele wolniejszy od GeForce'a GTX 680.
Grid 2
1920x1080 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Sapphire HD 7970 3GB (1050/1500) | ![]() ![]() |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Asus GTX 670 DCU Mini 2GB (928/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W Grida 2 mogliśmy grać z maksymalnymi detalami, w tym z włączonym wygładzaniem krawędzi MSAA x4. Liczba wyświetlanych kl./s wynosiła grubo ponad 50.
Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Asus GTX 670 DCU Mini 2GB (928/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Również Far Cry 3 niezbyt postawił się bohaterowi artykułu – Asus GeForce GTX 670 DCU Mini oferował w tym tytule wysoki komfort zabawy.
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Asus GTX 670 DCU Mini 2GB (928/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Kolejna gra, w której badaliśmy możliwości miniaturowego GTX-a 670, to Max Payne 3. Szybka wymiana ognia i walka z agresywnymi wrogami nie była w tym przypadku dużym kłopotem. Akcelerator wyświetlał w przygotowanym przez nas teście średnio 67 kl./s.
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | ![]() ![]() |
Asus GTX 670 DCU Mini 2GB (928/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Ostatnia część Metra stanowiła nieco większy wyzwanie dla karty firmy Asus – średnia liczba kl./s w teście wyniosła 45. Wciąż grywalnie choć już bez komfortowego zapasu.
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Asus GTX 670 DCU Mini 2GB (928/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Kierowanie Larą Croft jest tym łatwiejsze, im obraz jest płynniejszy. Wystarczy, że na ekranie mamy co najmniej 35-40 kl./s, a gra się już przyjemnie, a właśnie takie osiągi oferuje Asus GeForce GTX 670 DCU Mini.